Ik heb niet zo heel veel nodig, maar ik kan wel veel gebruiken.Wat heb je nodig?
Laat de deur anders maar gewoon los, dan kom ik binnenkort wel even inladen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb niet zo heel veel nodig, maar ik kan wel veel gebruiken.Wat heb je nodig?
Ja jij niet, de rest wel hoor! Wie heeft er dan een probleem nou? Nou?#Hoedan? Met al die pokkehekjes rond de slijterij kun je daar toch niet meer met goed fatsoen komen?
De plantsoenendienst van de landmacht is uiterst bedreven in het verwijderen van hekjes.#Hoedan? Met al die pokkehekjes rond de slijterij kun je daar toch niet meer met goed fatsoen komen?
Ben je mal. Ik gooi de modder-bandjes er wel even op en samen met de lier komen we overal weer uit.
Dus de eigenaresse hoeft zich echt niet druk te maken over het eventueel vast-zitten van een Laro. Dat gaat nie gebeuren nie, 's avonds staat ze gewoon weer in Hell.
Zit jij nu ook al aan de thee?Ja maar dan is het gras beschadigt.... ...
Neee zeker niet, weet wel wie wel.....Zit jij nu ook al aan de thee?
Dat maakt het niet beter, als je dat dacht....Ah.. het is dus de eigenaresse en niet Helga.![]()
Ongetwijfeld....Dat is dus een ja.
Ik voorzie heel veel hekjes (-1).![]()
Velen hebben daar een smoesje voor nodig.maar gedronken wordt er.
Uit een tamelijk onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat het goed vertoeven is in de kombuis.Hoezo alleen "daar"?
Hoezo niet "hier"?