Een lokale bron dus.Uit een tamelijk onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat het goed vertoeven is in de kombuis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een lokale bron dus.Uit een tamelijk onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat het goed vertoeven is in de kombuis.
Uit alle bronnen heb ik vernomen dat, dat vaker het geval is.Uit welingelichte bron heb ík vernomen dat Bagger het daar niet mee eens is.
Duidelijk een ervaringsdeskundige aan het woord.Enne, Harm,
Over verwarring gesproken, wat is Harm?Erg verwarrend allemaal...
Enne, Harm, het is niet " 's avonds een vent, 's ochtends een vent" maar " 's avonds een spons, 's ochtends een dweil"....
Over verwarring gesproken, wat is een Harm?
is dat een Dweil, een Spons of een vent?
Niet slecht gevonden moet ik toegeven.Als de laatste optie afvalt, blijft een combinatie van de andere twee over.
Een vaatdoek dus.
En dat al zo rond de middag.Niet slecht gevonden moet ik toegeven.
Volgend jaar weer naar Aruba?.. heeft even uitstel gekregen.
Geen idee, het is een luxe probleem dat daar ik daar altijd een logeer adresje heb.Volgend jaar weer naar Aruba?
Als je vaker op het eiland komt dan de gemiddelde toerist die er misschien 1x in zijn leven komt.Lijkt het nog steeds one happy island?
Het is nog niet op de Berg gesignaleerd, er is kleine uitbraak uit Area51.Buurhond Buck weet op perfecte diplomatieke wijze de grens aan te geven.