De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat dat nu over dat Bagger het niet eens is met:

"dat het in de kombuis goed toeven is",
"dat het een lokale bron is",
"dat die bron onbetrouwbaar is",
of gewoon, dat Hobbyist dat zei?

of wellicht allevier of elke willekeurige combinatie?

Erg verwarrend allemaal...

Enne, Harm, het is niet " 's avonds een vent, 's ochtends een vent" maar " 's avonds een spons, 's ochtends een dweil"....

Als de laatste optie afvalt, blijft een combinatie van de andere twee over.
Een vaatdoek dus.

Niet slecht gevonden moet ik toegeven.
En dat al zo rond de middag.

Ik ben hier nu net op het tijdstip aangeland om me in beweging te zetten richting de keuken om een ontbijtje in elkaar te knutselen.
De eerste BBQ sessie heb ik gisteravond, vlak na aankomst op het tropisch eiland al mogen mee maken.

Het beklimmen van de berg, niet te verwarren met de Berg, heeft even uitstel gekregen.

Volgend jaar weer naar Aruba?
Geen idee, het is een luxe probleem dat daar ik daar altijd een logeer adresje heb.
De klusjeslijst is wel wat langer geworden.
Lijkt het nog steeds one happy island?
Als je vaker op het eiland komt dan de gemiddelde toerist die er misschien 1x in zijn leven komt.
Het ziet er nog ongeveer hetzelfde uit als de vorige keer, de criminaliteit is wel een tikkeltje toegenomen.
De huisjes hebben nog steeds de bonte kleuren, de wegen zijn schoon.

Eigendommen worden beter beschermd door hoge muren, stevige deuren en mormels die blaffen en grommen.
Happen kunnen ze ook.
Het mormel op het logeeradres, herkende mij nog van de vorige keer.
Dus ja dan moet er een opsabbelknabbelbot te voorschijn komen.
Het begint hier altijd met het traditioneel omkopen van de bewaking.

Moderatie zal wel mijn ip adres kunnen zien. Dit bericht is gewoon vanaf een Nederlands ip adres verstuurd, wordt veroorzaakt door een VPN verbinding.

"opsabbelknabbelbot" klinkt in ieder geval beter dan, op een houtje bijten.

Hoge hekjes en muren tegen criminelen kennen we hier nog niet echt.
Buurhond Buck weet op perfecte diplomatieke wijze de grens aan te geven.

Laatst bewerkt:
Laat Buck maar lekker de Hell bewaken, als kuitenbijten gewenst of noodzakelijk is komt Deesel wel in actie en daarvan wint niemand het. Vraag maar aan PH*AJH...

Area51 nemen we gewoon even mee.

Het heeft er alle schijn van dat er op het forum een individu is wat afval probeert te recyclen via Area51.

Welke alien? Waar? Aan Jan hebben we genoeg hoor, een soort kruising tussen Yoda en een wokkie, maar den net de verkeerde eigenschappen dat dan weer wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back