De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Puinhoop? Ik kan prima alles vinden, dat de clientèle in een dusdanige toestand binnenkomen en niks kunnen vinden of zelfs een viervoeter sturen is niet mijn probleem.

De slijterij is nog steeds een puinhoop, een wonder dat je daar nog iets terug kunt vinden.
Daar hoeft hij niets te kunnen "vinden"... hij grijpt gewoon de eerste de beste fles die nog heel en nog niet leeg is.
De rest gaat vanzelf.

wat vond je van de steak vandaag?
Die heb ik niet gevonden.... Zat sowiso tijdens de lunch beneden, want iemand vond het nodig om precies rond die tijd de sluizen van IJmuiden te plannen....

Wel bij de avondhap een uitstekende variatie op telur bumbu bali,

Die heb ik niet gevonden....
Ik had al zo'n voorgevoel.

Brutus zei:
Zat sowiso tijdens de lunch beneden, want iemand vond het nodig om precies rond die tijd de sluizen van IJmuiden te plannen....
Slimme vent, die ouwe... Ik zou ook niet op een steakloze zondag een sacherijnig hoofd tegenover me willen hebben.

Brutus zei:
Wel bij de avondhap een uitstekende variatie op telur bumbu bali
Ga je daar niet vreselijk van winden?

Slimme vent, die ouwe... Ik zou ook niet op een steakloze zondag een sacherijnig hoofd tegenover me willen hebben.
Had ie sowiso niet, zelfs als ik geen wacht had gehad... zelf stond ie namelijk boven......
Ga je daar niet vreselijk van winden?
Nee....

(en da's maar goed ook, want het bestaat voor het grootste deel uit Cabeh Merah...)

De vraag is of men dat in Oldeberkoop ook zo noemt.
Ja.... dat weten we daar.... We zijn geen Okkenbroek!

Ja.... maar alleen als de vulkaanas nog niet afgekoeld is.... als de hete as op is doen ze er onder spanning staande las-electroden in....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back