Het zal druk worden in de Tent.gesloten afdeling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het zal druk worden in de Tent.gesloten afdeling
Uhh sorry maar jezelf uitnodigen is niet de bedoeling, ik kan een vriendelijk woordje voor je doen....Het zal druk worden in de Tent.
Mmmm de kandidaten voor de gesloten afdeling van de GGZBerg worden er steeds meer.
Door wie worden die dan gestuurd?Er zijn uiteraard sollicitanten genoeg
Onvrijwillig aangewezenDoor wie worden die dan gestuurd?
Hou eens op met dat naar iedereen wijzen.Onvrijwillig aangewezen![]()
Daar hoeft hij niets te kunnen "vinden"... hij grijpt gewoon de eerste de beste fles die nog heel en nog niet leeg is.De slijterij is nog steeds een puinhoop, een wonder dat je daar nog iets terug kunt vinden.
Die heb ik niet gevonden.... Zat sowiso tijdens de lunch beneden, want iemand vond het nodig om precies rond die tijd de sluizen van IJmuiden te plannen....wat vond je van de steak vandaag?
Ik had al zo'n voorgevoel.Die heb ik niet gevonden....
Slimme vent, die ouwe... Ik zou ook niet op een steakloze zondag een sacherijnig hoofd tegenover me willen hebben.Brutus zei:Zat sowiso tijdens de lunch beneden, want iemand vond het nodig om precies rond die tijd de sluizen van IJmuiden te plannen....
Ga je daar niet vreselijk van winden?Brutus zei:Wel bij de avondhap een uitstekende variatie op telur bumbu bali
Had ie sowiso niet, zelfs als ik geen wacht had gehad... zelf stond ie namelijk boven......Slimme vent, die ouwe... Ik zou ook niet op een steakloze zondag een sacherijnig hoofd tegenover me willen hebben.
Nee....Ga je daar niet vreselijk van winden?
Ja.... dat weten we daar.... We zijn geen Okkenbroek!De vraag is of men dat in Oldeberkoop ook zo noemt.
Hij heeft wat peper gegeten, nu zal tie vast wel denken dat alles sneller gaat.Sluizen van IJmuiden!!!!
Dat is toch ei met rode peper saus, sereh, laos en een vleugje vulkaanas?Wel bij de avondhap een uitstekende variatie op telur bumbu bali,