De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja je bent je aardig aan het profileren.

Je gebruikt nogal dure woorden op deze laaggeletterde Berg.

Zo'n boottochtje op de Rijn lijkt me ook wel iets.

Zolang jij een schip een boot blijft noemen ben je de dichtstbijzijnde veerpont overtocht niet eens waard.
Daar komt nog bij dat ik geen 9 tot 5 mentaliteit heb, maar een 10 tot 4.

Het laatste jaar wordt er vooral een 00:00 tot 24:00 mentaliteit verwacht. Maar ik klaag niet. Ohnee eigenlijk toch wel. Straks weer naar huis. Weekje slapen :rofl:

Laat ik wel even voorop stellen voor dat er misverstanden zijn over discriminatie.
Ik discrimineer geen enkele buitenlander en of asielzoeker, voor mij zijn ze allen gelijk.

Behalve je mede Berg bewoners. Die discrimineer je wel.

Heren heren, kunnen we het meer over Bergse zaken hebben?
Het begint hier verdacht veel op het schipperscafé te lijken.
Ik denk dat je liever het wrijfhout heb
Verdorie zeg, kun je eens ophouden met die flauwekul.
Jij kunt helemaal niet weten wat ik denk, (Jomanda).
Verklaart meteen de kleur van het dek.
Ga een ander voor de gek houden!

Terwijl het aangewaaide gepeupel zich onderling weet te vermaken, en zich richt op eigen- en onderlinge onvolkomenheden, richt ik mij nu even direct tot de top van het management.

Jan. Waar ben je? Hoe gaat het met je? Waarom ben je zonder aangekondigd verlof afwezig?

En waarom bemoei jij je er dan mee? Jan is dan wel stokoud maar dat kan hij prima zelf afhandelen.

Ik heb destijds mijzelf belast, en als zodanig erkent, met zaken die het binnen- en buiten Bergse gebeuren betreffen.
Dus ja, het "het gaat mij een ruk aan" (jouw worden).

Jan. Waar ben je?
Momenteel in m'n woonkamer, zittend op een bureaustoel, kijkend naar het toetsenbord van m'n huiskamer-pc, typend met twee vingers. Is dat voldoende informatie?

Hoe gaat het met je?
Mwa, niet geheel naar wens, maar je hoort me niet klagen, maar dat terzijde. En met jou?

Waarom ben je zonder aangekondigd verlof afwezig?
Hoezo, afwezig? De gedachten dwalen wel eens af, maar dat is altijd redelijk kortstondig. Om dat nu 'afwezig' te noemen?

Ik had overigens wel de laatste vijf of zes bladzijden gemist omdat ik een bericht wel in m'n in-box had gelezen, maar daarna verzuimd had om het ook nog eens op het MBF te bekijken. Dat overkomt me wel vaker. Je krijgt dan geen nieuwe meldingen meer. Ik begrijp uit het alsnog lezen van die blabla, dat Botter-met-de-nu-echte-naam me nogal heeft gemist. Krijgt-ie nu - na 10 jaar - plotseling opeens verlatingsangst?

* Ja.
* Ook goed.
* Botter zit formeel nog even in een identiteitscrisis maar daar daar gaan we hem zo goed mogelijk mee begeleiden.

Ik had overigens wel de laatste vijf of zes bladzijden gemist omdat ik een bericht wel in m'n in-box had gelezen, maar daarna verzuimd had om het ook nog eens op het MBF te bekijken. Dat overkomt me wel vaker. Je krijgt dan geen nieuwe meldingen meer.

Incorrect en tevens onjuist! Ik heb je tijdens het typen van reacties in het vakje gezien van gebruikers die het topic lezen.

Mwa, niet geheel naar wens, maar je hoort me niet klagen, maar dat terzijde. En met jou?

Moeten we ons zorgen maken?

Ik begrijp uit het alsnog lezen van die blabla, dat Botter-met-de-nu-echte-naam me nogal heeft gemist. Krijgt-ie nu - na 10 jaar - plotseling opeens verlatingsangst?

[EMOTIONEEL] In je pubertijd en de tijd erna ben je voor bepaalde dingen soms blind door gebrek aan levenservaring. Nu 10 jaar later zie ik pas in wat ik altijd aan je gehad heb en wat je als MBF Berg coach eigenlijk voor me betekend hebt. [/EMOTIONEEL]

Heeft vast iets nodig....

Misschien kan je het je moeilijk voorstellen maar je kan mensen ook aardig vinden zonder wat van ze nodig te hebben. Dat mensen jou alleen aardig vinden wanneer ze wat van je nodig hebben kan ik me dan wel weer goed voorstellen.

* Ja.
* Ook goed.
* Botter zit formeel nog even in een identiteitscrisis maar daar daar gaan we hem zo goed mogelijk mee begeleiden.

Botter zit helemaal niet in een identiteitscrisis. Zolang jij niet kan beslissen of je nou een vale of een ouwe bent zou ik vooral de begeleiding in jezelf stoppen. Daar wil ik trouwens best mee helpen.

Incorrect en tevens onjuist! Ik heb je tijdens het typen van reacties in het vakje gezien van gebruikers die het topic lezen.
Dat is erg knap, tenzij er een geestverschijning van mij actief is.

Moeten we ons zorgen maken?
Nee, tenzij dat helpt.

[EMOTIONEEL] In je pubertijd en de tijd erna ben je voor bepaalde dingen soms blind door gebrek aan levenservaring. Nu 10 jaar later zie ik pas in wat ik altijd aan je gehad heb en wat je als MBF Berg coach eigenlijk voor me betekend hebt. [/EMOTIONEEL]

Misschien kan je het je moeilijk voorstellen maar je kan mensen ook aardig vinden zonder wat van ze nodig te hebben...............
Dat ligt er wel errug dik op, maar wij houden ook van jou hoor, Christian.

Maarre, je vorige functie afkopen is op een fiasco uitgedraaid. Er staat nog steeds een collectebus op de balie naast tafel 1 met daarop de vraag of men een donatie wil doen. Desgewenst kun je de inhoud daarvan op mijn kantoor ophalen (Wok-Inn, eerste verdieping, voorzijde), maar tot nu toe is de oogst welgeteld één paperclip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back