De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is erg knap, tenzij er een geestverschijning van mij actief is.
Dat kun je nooit helemaal uitsluiten.:rolleyes:
Zo was ik laatst bezig een antenne te vervangen en dat ging op wonderbaarlijke wijze meteen de eerste keer goed. :yes::banana:
Net of ik hulp kreeg ofzo.....:worship: :rofl:

Altijd al zo'n vermoeden gehad, dat de lijnbesturing niets meer en minder was dan een radio besturing op de kortegolfband.
In dit geval de 21,5 m band. Maar wel helemaal mechanisch....
full

Dat is erg knap, tenzij er een geestverschijning van mij actief is.

Leg mij het maar uit. Ik weet wat ik gezien heb :koud:

Maarre, je vorige functie afkopen is op een fiasco uitgedraaid. Er staat nog steeds een collectebus op de balie naast tafel 1 met daarop de vraag of men een donatie wil doen. Desgewenst kun je de inhoud daarvan op mijn kantoor ophalen (Wok-Inn, eerste verdieping, voorzijde), maar tot nu toe is de oogst welgeteld één paperclip.

Laten we het positief houden. Die ene paperclip is meer dan ik ooit gekregen heb van iemand in het leven.

Ik heb veel geleerd van lijnbesturingsvliegen bij de luchtscouts op vliegbasis Ypenburg. Je "voelt" het hoogteroer en raakt bewust hoe belangrijk die is en hoeveel kracht er nodig is om het toestel te besturen.

Ik heb veel geleerd bla bla bla...
Zwaartepunt op 20% vanaf de voorzijde is veel belangrijker, dan krijg je nl een baksteen nog in glijvlucht.
Maar ik vlieg of modelvlieg vaker meer met de wet van Newton in gebruik, dan met de aerodynamica.
Actie is reactie, gas op die lollie.

Ik heb veel geleerd van lijnbesturingsvliegen bij de luchtscouts op vliegbasis Ypenburg. Je "voelt" het hoogteroer en raakt bewust hoe belangrijk die is en hoeveel kracht er nodig is om het toestel te besturen.
Ah... Fly By Wire....
Maar het klopt helemaal, die 'force feedback' heeft RC na 50+ jaar nog steeds niet..... dat maakt het 'echter; al hoor je soms de raarste argumenten waarom dat niet zo zou zijn.
Ik doe LB of RC overigens even graag.:D

Laten we het weer eens over wat Berg gerelateerde zaken hebben. Hoe bereiden we ons bijvoorbeeld voor op de Brexit?

a) Definieer 'we' en 'ons'
b) Waarom zouden 'we' ons voor moeten bereiden? Die prutsers aan de overkant van de Noordzee wilden toch zo nodig weg? Ze zorgen maar dat ze de zaakjes regelen onder de bezielende leiding van die andere witgekuifde lawaaipapagaai.

Wat mij onmiddellijk op de vraag brengt: zou er een correlatie zijn tussen het hebben van witte manen en het uitstoten van de meest baarlijke nonsens, al dan niet via Twitter? Het lijkt er bijna op dat het in de genen zit...

Wat mij onmiddellijk op de vraag brengt: zou er een correlatie zijn tussen het hebben van witte manen en het uitstoten van de meest baarlijke nonsens, al dan niet via Twitter? Het lijkt er bijna op dat het in de genen zit...
Nou... van twee van de drie kan ik denk ik wel stellen dat de haarkleur niet genetisch bepaald is. Het bjusterbaarlyk onnozele verstand vermoedelijk wel, maar dat is wat anders, en blijkbaar hebben haarkleur en verstand bij mannen dus niks met elkaar te maken. Bij vrouwen schijnt dat anders te zijn...

Zou er soms iets met de genderidentificatie van die drie heren aan de hand zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back