De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De desbetreffende foto is in Verweggistan gemaakt.
Dat is o.a. te zien aan rechtsboven het exotisch bladeren dek van de boom.
Op de drijfzandgronden waar het onderkomen van @Puffin op staat is in geen velden / wegen / dijken een dergelijk boompje te bekennen.
Zoals ik al zei, je moet niet alles geloven wat je ziet / denkt te zien. Vaak is de verklaring lang niet zo vergezocht als je denkt: https://www.amazon.com/Backdrop-Wedding-Photography-Wallpaper-Backgrounds/dp/B01IUYJIH8

Tja, sorry. Maar zoals je uit het berichtje van Botter (ik vraag me af of zijn volgende forumnaam "Botst" wordt...) had kunnen opmaken, ben ik tamelijk ouderwets.
Ik zit hier dus al murmelend met twee wijsvingers mijn berichtjes te typen. Het is dat dit nieuwerwetse "internet" niet wil samenwerken met mijn oude trouwe Remington, want anders wist ik het wel!

Ik zit hier dus al murmelend met twee wijsvingers mijn berichtjes te typen. Het is dat dit nieuwerwetse "internet" niet wil samenwerken met mijn oude trouwe Remington, want anders wist ik het wel!
Dit is het meest slappe excuus wat ik in jaren weer gelezen heb.
Welke Remington bedoel je eigenlijk, het haarverknutselgereedschap of de typemachine?
Als je het zelf nog niet begrijpt, een krultang is geen toetsenbord.

Dat jij het überhaupt als mogelijkheid meeneemt dat er mensen zijn die proberen met een krultang forumberichtjes te typen, verklaart ook weer de term "form berichtje" uit je eerdere post.

Dan moet je toch echt bij jezelf te rade gaan. Ik heb alleen het beeld geschetst van iemand die noest achter zijn keyboard zit te typen. De rest heb je er met je dirty mind zelf bij verzonnen. Misschien moet je, nadat je bij de uroloog en de opticien bent geweest, meteen even een afspraak maken met een psychiater?

Dan moet je toch echt bij jezelf te rade gaan. Ik heb alleen het beeld geschetst van iemand die noest achter zijn keyboard zit te typen. De rest heb je er met je dirty mind zelf bij verzonnen. Misschien moet je, nadat je bij de uroloog en de opticien bent geweest, meteen even een afspraak maken met een psychiater?

Ik heb helemaal niet gezegd wat de eventuele oorzaak is van mijn achteruit eten. Je hebt wel een vermoeden maar zit uiteindelijk zelf dingen in te vullen met je eigen dirty mind!

Ik dacht dat Roel Trump al een ster was in alles omdraaien maar hee we hebben hier een nieuwe Trump hoor! microtrump!*

*Opzettelijk zonder hoofdletter voor de grammatica politie.

Ik type met 10 vingers blind, dus ja daar zitten dan vanzelfsprekend ook typo's in de tekst.

Aah dit verklaart dan ook direct de onzin die je soms hier neer gooit. Je kijkt gewoon niet naar wat je typt.. Misschien toch je ogen eens open doen voordat je de reactie plaatst.

Het schijnt dat de gemiddelde terrorist wel jaloers is op jouw aantal aanslagen per minuut.

Ik type met 10 vingers blind, dus ja daar zitten dan vanzelfsprekend ook typo's in de tekst.
Dus als jij ergens met de pet naar gooit en er vervolgens prutswerk uit je handen komt vind jij dat vanzelfsprekend?
Hoe denkt je werkgever daarover? (er van uitgaand dat je die hebt).

En Jan, je toont je wederom een geboren politicus. Eerst een nietszeggende en multi-interpretabele uitspraak doen, daarbij verwijzend naar discutabele bronnen en als je daar vervolgens weerwoord op krijgt mensen gaan verwijten dat ze je niet goed begrepen hebben...

Denk nou maar niet, dat je je er op deze manier uit kunt l*llen (of uit kunt sausagen als ik het taalgebruik van enkelen gebruik). Je kunt wel een Thierry'tje doen door een leuteriade te houden met ingewikkelde woorden, die je duidelijk hebt opgezocht (niet op Wikipedia dus) zonder je te storen aan feitelijkheden, maar daarmee maak je geen indruk op alle trouwe MBF-Berg-bewoners. Die weten namelijk beter!

Aah dit verklaart dan ook direct de onzin die je soms hier neer gooit. Je kijkt gewoon niet naar wat je typt.. Misschien toch je ogen eens open doen voordat je de reactie plaatst.
Misschien kijk ik er wel naar, maar door de woord blindheid, zal ik het niet zien.

Nu weet ik dat het iets anders is, een gevalletje van by design en dat is met studie of beter kijken niet te verhelpen.

Mijn analytisch denk vermogen is wel super snel, zo snel dat de vingers het op het toetsenbord niet bij kunnen houden.

Dat verklaart natuurlijk ook de combinatie krultang en toetsenbord.

Een klootjesvolk persoon van de overweldigende populatie mensen met allemaal hetzelfde denkpatroon komt niet op zo'n variant.

Dus als jij ergens met de pet naar gooit en er vervolgens prutswerk uit je handen komt vind jij dat vanzelfsprekend?
Over het algemeen lever ik dat af waar om gevraagd wordt.
Hoe denkt je werkgever daarover? (er van uitgaand dat je die hebt).
Als het UWV ook een werkgever is, ja dan heb ik een werkgever.
4 sollicitatie activiteiten per 4 weken, dat valt niet mee.

En ja er is werk zat, alleen de verschillende CAO's zorgen er voor dat er alleen werk zat is vanaf en tot een bepaalde leeftijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back