hobbyist
Forum veteraan
Loopt de harde schijf van over, gewoon een plaatje er bij prikken.Waar het hart vol van is...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Loopt de harde schijf van over, gewoon een plaatje er bij prikken.Waar het hart vol van is...
Zoals ik al zei, je moet niet alles geloven wat je ziet / denkt te zien. Vaak is de verklaring lang niet zo vergezocht als je denkt: https://www.amazon.com/Backdrop-Wedding-Photography-Wallpaper-Backgrounds/dp/B01IUYJIH8De desbetreffende foto is in Verweggistan gemaakt.
Dat is o.a. te zien aan rechtsboven het exotisch bladeren dek van de boom.
Op de drijfzandgronden waar het onderkomen van @Puffin op staat is in geen velden / wegen / dijken een dergelijk boompje te bekennen.
Alweer fake news.Zoals ik al zei
Dit is het meest slappe excuus wat ik in jaren weer gelezen heb.Ik zit hier dus al murmelend met twee wijsvingers mijn berichtjes te typen. Het is dat dit nieuwerwetse "internet" niet wil samenwerken met mijn oude trouwe Remington, want anders wist ik het wel!
Ligt eens toe, wat verklaart dat?Dat jij het überhaupt als mogelijkheid meeneemt dat er mensen zijn die proberen met een krultang forumberichtjes te typen, verklaart ook weer de term "form berichtje" uit je eerdere post.
Het is dat dit nieuwerwetse "internet" niet wil samenwerken met mijn oude trouwe Remington, want anders wist ik het wel!
Nu ben ik heel benieuwd, of @Micropuller ook jou typo's gaat aanhalen in een berichtje.Dan zat microtrekker de hele dag zijn 'gentleman sausage' te zelf ontspannen met vieze filmpjes op een typemachine! Maarja dat gaat niet.
Jouw. Leg die krultang nu eens weg!Nu ben ik heel benieuwd, of @Micropuller ook jou typo's gaat aanhalen in een berichtje.
Waarom niet? Improvisatievermogen is blijkbaar ook al niet je sterkste punt.Dan zat microtrekker de hele dag zijn 'gentleman sausage' te zelf ontspannen met vieze filmpjes op een typemachine! Maarja dat gaat niet.
Waarom niet? Improvisatievermogen is blijkbaar ook al niet je sterkste punt.
Dan moet je toch echt bij jezelf te rade gaan. Ik heb alleen het beeld geschetst van iemand die noest achter zijn keyboard zit te typen. De rest heb je er met je dirty mind zelf bij verzonnen. Misschien moet je, nadat je bij de uroloog en de opticien bent geweest, meteen even een afspraak maken met een psychiater?
Great minds think alike.Ik dacht dat Roel Trump al een ster was in alles omdraaien maar hee we hebben hier een nieuwe Trump hoor! microtrump!*
Hoe snel of hoe langzaam type je dan?Ik heb alleen het beeld geschetst van iemand die noest achter zijn keyboard zit te typen.
Ik type met 10 vingers blind, dus ja daar zitten dan vanzelfsprekend ook typo's in de tekst.
Dus als jij ergens met de pet naar gooit en er vervolgens prutswerk uit je handen komt vind jij dat vanzelfsprekend?Ik type met 10 vingers blind, dus ja daar zitten dan vanzelfsprekend ook typo's in de tekst.
En Jan, je toont je wederom een geboren politicus. Eerst een nietszeggende en multi-interpretabele uitspraak doen, daarbij verwijzend naar discutabele bronnen en als je daar vervolgens weerwoord op krijgt mensen gaan verwijten dat ze je niet goed begrepen hebben...
Misschien kijk ik er wel naar, maar door de woord blindheid, zal ik het niet zien.Aah dit verklaart dan ook direct de onzin die je soms hier neer gooit. Je kijkt gewoon niet naar wat je typt.. Misschien toch je ogen eens open doen voordat je de reactie plaatst.
Over het algemeen lever ik dat af waar om gevraagd wordt.Dus als jij ergens met de pet naar gooit en er vervolgens prutswerk uit je handen komt vind jij dat vanzelfsprekend?
Als het UWV ook een werkgever is, ja dan heb ik een werkgever.Hoe denkt je werkgever daarover? (er van uitgaand dat je die hebt).