De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
.... zou kunnen maar ‘m aanhoren is vele malen erger.
Nou nou nou, de laatste keer dat ik hem hoorde praten.
Ok hij was wel nadrukkelijk aanwezig met zijn gekwebbel.
Maar ehm het gegaarde vlees op de BBQ was wel toppie gaar en goed te smikkelen.
Elk voordeel heb zijn nadeel.
Ik heb er geen trauma van overgehouden, wel een goede herinnering van het voorval.:rofl:

Hoe is het met de groepsv̶e̶r̶k̶r̶a̶c̶h̶ knuffel afgelopen eergisteren?
Wil je een beetje meer rekening houden met de ouderen en of de dementerende, een dergelijke opmerking is behoorlijk confronterend.

Met de snelheid van het internet is een item van 2 dagen geleden allang vervlogen, niet meer de moeite waard ingehaald door nieuwere feiten of andere roddels.

Wil je een beetje meer rekening houden met bla bla bla bla

Nee

Met de snelheid van het internet is een item van 2 dagen geleden allang vervlogen, niet meer de moeite waard ingehaald door nieuwere feiten of andere roddels.

Ik moet de eerste feiten nog tegenkomen van de afgelopen dagen! Het was niet meer dan, vooral vanaf jouw kant, slap gelul waar ik me geen raad mee wist.

Je kan trouwens zo in de politiek. Ooh joh.. Dat is eergisteren gebeurd. Daar gaan we het niet meer over hebben!

Nou, als het net zo druk wordt aan tafel 4 als afgelopen dinsdag om 19.00 uur......De MBFB-Slijter lag, zoals gebruikelijk, onder de tafel, op de tafel lag een briefje van het MBFB-Hoofd-Beveiliging dat-ie ergens een hekje moest gaan sluiten en de MBFB-minister van binnen- en buitenBergse zaken had vooraf al gemeld, dat-ie verhinderd was. Van de anderen was niets vernomen, maar die schitterden allen door afwezigheid. Ik heb toen Deesel maar op schoot genomen, maar die was niet gediend van een groepsknuffel en had meer interesse in een aangebroken fles met op het etiket een korhoender.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back