Beetje arrogant niet?
Tja en wie hoort op te ruimen nou? nou?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beetje arrogant niet?
Oh je wilt dus dat ik gewoon blijf zoals een ieder mij hier gewend is.Ga de volgende keer maar gewoon zitten. Misschien gaat het dan ook vanzelf over.
Oh Ja het zou misschien wel eens een te heftige verandering kunnen zijn.
Pffffff, reageren op een posting van drie bladzijden terugBeetje arrogant niet?
Oh Ja het zou misschien wel eens een te heftige verandering kunnen zijn.
Laat hem nou een beetje zijn gang gaan.Het tempo zit er ook echt niet meer in, hè?
Oh is dat niet te visueel voor je tere zieltje?Eerst zien.....
Ja dat is de verticale variant van de horizontale verder dan ver.Onder het diepste punt?
Nou nou nou, de laatste keer dat ik hem hoorde praten..... zou kunnen maar ‘m aanhoren is vele malen erger.
Wil je een beetje meer rekening houden met de ouderen en of de dementerende, een dergelijke opmerking is behoorlijk confronterend.Hoe is het met de groepsv̶e̶r̶k̶r̶a̶c̶h̶ knuffel afgelopen eergisteren?
Wil je een beetje meer rekening houden met bla bla bla bla
Met de snelheid van het internet is een item van 2 dagen geleden allang vervlogen, niet meer de moeite waard ingehaald door nieuwere feiten of andere roddels.
En dit is beter.....??
Gewoon een nieuwe afkondigen.Oeps, heb ik nu de groepsknuffel gemist?
'The Famous Mouse", I presume?Ik heb toen Deesel maar op schoot genomen, maar die was niet gediend van een groepsknuffel en had meer interesse in een aangebroken fles met op het etiket een korhoender.