De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Amsterdam gaat het altijd tekeer.
Zonen van burgemeesters, echtgenoten van burgemeesters, de burgemeester zelf...
En dan heb ik het nog niet eens over de rest van de hoofdstedelingen.

Over 48 dagen loop ik ipv vroegha in pas met de rest, een uurtje voor op de rest.

In Amsterdam gaat het altijd tekeer.
Zonen van burgemeesters, echtgenoten van burgemeesters, de burgemeester zelf.
Oh werd ook wel eens tijd, dat Femke in beweging kwam.
Het zal wel een flinke gewenning zijn om de bips te lichten van het pluche.

Laatst bewerkt:
Die storm mag nu eindelijk wel eens gaan liggen! Ik hou geen business meer over zo:frustie:

wall-murals-flying-elephant.jpg.jpg

Het kan natuurlijk ook stress zijn van het roer-recht-houden. De eerste fase is, dat ze roze olifantjes gaan zien, de tweede fase dat ze ze zien vliegen, de derde fase is meestal een opname.

Over vliegen gesproken, ik ben druk in de weer met de bouw van een fladderding wat door moet gaan voor een heks op een bezemsteel die ik jullie niet wil onthouden.
Met afneembare hoed.

vliegbezem.jpg

Oh ja voor de regeltjes goeroes van buiten de Berg,
Een bezemsteel is geen drone en ook geen modelvliegtuig, dus al die rare spelregels dat het hok nog eens niet meer aangeveegd mag worden zonder bewijsje van goed veeggedrag, is hier dus niet op van toepassing.

Laatst bewerkt:
De eerste fase is, dat ze roze olifantjes gaan zien, de tweede fase dat ze ze zien vliegen, de derde fase is meestal een opname.

Misschien wordt het voor jou dan tijd voor een opname. Of een nieuwe bril. Want op de foto is geen enkele roze olifant te bekennen. Bij stap 1 ga je al de mist in. Laat de volgende keer de paddestoelen in de Wok maar liggen en ga voor een beetje geest verruimende middelen gewoon naar Puff.

Over de Wok gesproken, nu de storm is gaan liggen kunnen we de City (Berg) wok gerust omdopen naar de Shittywok. Klinkt nog Chinees ook. Want waar ik tot vanmorgen nog niet wist waar naast mijn kudde olifanten de lading Big-Bah gebleven was weet ik dat nu wel. De hele gevel zit er onder. Gelukkig heeft Hobby een bezem die geen drone en ook geen modelvliegtuig is (de man is zo ontzettend intelligent). Als het allemaal opgedroogd is kan hij het mooi even bij elkaar vegen.

Dat 't ie eerder de resultaten van z'n BBQ-workshop wilde laten zien, prima.
Maar als 't ie de volgende keer rond middenpaal van de Ger gaat slingeren, haak ik af hoor.

Vroeger had-ie het nog over een opknap bootje (dat we overigens nooit hebben gezien) en later over 'low and slow' barbecuen, maar sinds z'n midlife crisis is z'n belangstelling blijkbaar elders komen te liggen.

Toen ik overigens de vorige keer begon over zijn belangstelling voor twerk workshops nam hij het nogal serieus op en vond hij het nodig om zich te rechtvaardigen door hier te komen melden, dat het alleen maar een geintje was. Het zit er dus in, dat hij hier binnenkort uitleg komt geven over zijn paaldans activiteiten.

Laat hem dat dan in het schipperscafé doen, wellicht worden zijn strapatsen daar wel gewaardeerd en het scheelt ons een boel rommel.

Dat 't ie eerder de resultaten van z'n BBQ-workshop wilde laten zien, prima.
Maar als 't ie de volgende keer rond middenpaal van de Ger gaat slingeren, haak ik af hoor.
Heb je dan al een datum van de Ger ...MBF...BBQ... en of weet de gastheer van de Ger al dat zo iets op stapel staat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back