De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond de datum van de BBQ is heel Brabant quarantaine gebied. Of ik nu wel of niet wil, de roverheid zorgt er wel voor dat ik niet kan.

Wij leren dat allemaal van die noorderlingen, die boven grote riolen wonen en zo nodig ons de les willen lezen.
Dus communiceren we gewoon bij tijd en wijlen met dezelfde woordenschat het wat ons ooit ten gehore is gekomen, gewoon ff terug.

p.s. @Christian Westerink hoe staat het met het kastje?

Laatst bewerkt:
p.s. @Christian Westerink hoe staat het met het kastje?

Bijna klaar voor jou om er uit te komen. Moet nog afgewerkt worden met verf en saus.
IMG_20200307_165115.jpg

Natuurlijk bedoelt-ie dat niet slimmo. Wie anders dan dat miauwende familielid moet er dan voortaan toezicht houden op het bouwen van het bootje?

Kijk, als jij er een gewoonte van maakt om je kast in de fik te steken kun je natuurlijk ook een rooster boven de vlammetjes knutselen. Daar had je natuurlijk zelf al lang aan moeten denken, flippo.

Kijk, als jij er een gewoonte van maakt om je kast in de fik te steken kun je natuurlijk ook een rooster boven de vlammetjes knutselen. Daar had je natuurlijk zelf al lang aan moeten denken, flippo.

Al jullie reacties hangen uiteraard weer aan elkaar met aannames. Jullie hadden bijvoorbeeld kunnen vragen: Christian, wat voor soort kachel is het? Dan waren jullie er achter gekomen dat het een elektrische met waterdamp is. Ooh elektrisch? Is dat dan niet onrealistisch? Jawel een beetje maar aangezien ik geen gas thuis heb en ook geen open haard kan maken is het mijn enige alternatief voor kunstmatige gezelligheid. Kabels kunnen dus geen kwaad! En een rooster boven het vuurtje mag je proberen maar de kans dat het worstje zelf naar het fornuis loopt en in een hete pan springt is groter dan de kans dat het worstje ooit gaar wordt boven het echte neppe vuur.

Dat is een schending tegen de mensenrechten, immers iedere man heeft het recht op zijn eigen vuurplaats.

En die kat? Is die ook elektrisch?

Ik dacht ik vraag het maar even want als die kachel al nep is, wat is er dan echt in die woonkamer. Tenminste, ik neem aan dat het een woonkamer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back