hobbyist
Forum veteraan
Is dat dan zo'n dingetje met koude waterdamp, soort van legionellafabriekje.Dan waren jullie er achter gekomen dat het een elektrische met waterdamp is.
Geen gas in huis is prima op te lossen met flessengas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dat dan zo'n dingetje met koude waterdamp, soort van legionellafabriekje.Dan waren jullie er achter gekomen dat het een elektrische met waterdamp is.
Nou nou, voor de één is het simpel en voor de ander is het simpeler om het door een ander simpel iemand goed te laten doen.En het is zo simpel om het gewoon echt en goed te doen.
En die kat? Is die ook elektrisch?
Tja we blijven het proberen bij je.... of je bent te simpel of toch net niet goed genoeg.... of beide...Nou nou, voor de één is het simpel en voor de ander is het simpeler om het door een ander simpel iemand goed te laten doen.
Tja wie is we en wie is er nu simpel van denken en geest?Tja we blijven het proberen
Wat wil je hier nu mee schrijven?Nou op papier voldoe je aan alle eisen
Bij mij in ieder geval wel.Tja wie is we en wie is er nu simpel van denken en geest?
Het is dus nog niet in je opgekomen om te stoppen met die flauwekul van proberen.
Dus het heeft geen nut meer om die 50% omhoog te zetten naar 100%?geef toe de verwachtingen waren niet hoog, maar er was een kans..... in dit geval een gemiste kans dat dan weer wel... Simpelweg niet goed genoeg.
Ik zal het in een verdere conversatie over deze kwestie, het alleen nog maar hebben over ja of nee.50% of 100% van wat.....
Nu in de Bergslijterij verkrijgbaar (kom ik ook gelijk van die meuk af, maar dat terzijde)
Bekijk bijlage 358719
Het is medicinaal, niet zeuren, het kan nog veel erger....