De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou nou, voor de één is het simpel en voor de ander is het simpeler om het door een ander simpel iemand goed te laten doen.
Tja we blijven het proberen bij je.... of je bent te simpel of toch net niet goed genoeg.... of beide...

Nou op papier voldoe je aan alle eisen, geef toe de verwachtingen waren niet hoog, maar er was een kans..... in dit geval een gemiste kans dat dan weer wel... Simpelweg niet goed genoeg. Zo wordt het steeds lastiger, een veggie, een “te” slow met omgekeerd evenredig gezwam :bye:, het noorden haakt ook af al een tijdje, er was er ooit eentje maar die durfde halverwege niet, en eentje die er al best een lange tijd over nadenkt.... Dan nog één die wel wil maar geen toestemming krijgt en nog moet beginnen aan de cursus, althans de praktijk lessen, dus om een poging af te doen als flauwekul is wel erg kort door de bocht......

Tja wie is we en wie is er nu simpel van denken en geest?
Het is dus nog niet in je opgekomen om te stoppen met die flauwekul van proberen.
Bij mij in ieder geval wel.

Het BBQ-seizoen staat (met een weekje of wat) vast en zeker weer voor de deur en als ik er zin in heb stuur ik gewoon een uitnodiging naar genode gast(en).

Laatst bewerkt:
Nu in de Bergslijterij verkrijgbaar (kom ik ook gelijk van die meuk af, maar dat terzijde)
1EC3DB67-DAE3-4631-8415-A91956A5670F.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back