Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sta je dan met je kraampje op de dijk?(popcorn alleen afhalen)
Ik begrijp maar
En dat het Berg managment met de handen in het haar zit,
van hoe hebben ze zo'n dom besluit kunnen nemen.
Een hoek van 30gr, is een best wel relaxend hoekje.
Lezen is blijkbaar ook niet je beste kunnen.1: je gaat er vanuit dat iedereen van het management over haar beschikt.
Ik begrijp maar al te goed dat @Christian Westerink in zijn nieuw functie van spuitgast nooit zijn zin gaat krijgen.
En dat het Berg managment met de handen in het haar zit, van hoe hebben ze zo'n dom besluit kunnen nemen.
Maar tja daar is dan ook het Berg managment voor.![]()
Jaloersheid is emotie, staat uit.
Jaloersheid is emotie, staat uit.
Empathie staat ook uit.
Hé snuggere simpele!Net als je verstand.
Hé snuggere simpele!
Als het er niet is, kan het ook niet uit.![]()
Mijn geheugen is bovengemiddeld goed ontwikkeld t.o.v. het gewone klootjes volk, zoals jij en de rest van de Berg bevolking
NeeDat bovengemiddelde geheugen zorgt er uiteraard ook voor dat je dergelijke conclusies zelf kan trekken.
Je maakt als psycholoog in de dop een cruciale fout met je aanname, of dit ook op mij van toepassing is.Er is een leuk stukje over je geschreven op Wikipedia: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
Dat was al bekend, zou je dan vanaf nu voor in de toekomst, alleen nog maar iets posten en of ergens op reageren.Snap ik uiteraard zelf niks van maar het klinkt wel interessant.
Dat schreef je net ook al in de vorige zin.Maar wat weet ik er verder van.
Inderdaad, qua geestelijke leeftijd is dat nogal overdreven hoog ingeschat.Ik vind het natuurlijk wel een hele eer dat je mijn leeftijd gokt ergens tussen de 18 en 21 jaar.![]()
Of is naast emotie, empathie en verstand ook werk-zin uitgeschakeld?
Mag ik nog even in dat enorme fotografische geheugen terugroepen dat er op de MBFBerg nog steeds de mogelijkheid bestaat om je nuttig te maken door te solliciteren naar een functie? Of is naast emotie, empathie en verstand ook werk-zin uitgeschakeld?
Inderdaad, qua geestelijke leeftijd is dat nogal overdreven hoog ingeschat.
Ja.Mag ik nog even in dat enorme fotografische geheugen terugroepen dat er op de MBFBerg nog steeds de mogelijkheid bestaat om je nuttig te maken door te solliciteren naar een functie?
....De kraan van het wastafeltje in het plas en schijthuisje had een druipertje.
Daar is een nieuwe kraan opgemeubeld.
Dat laatste vermoedden wij* al.Ja.
...tot een jeugdige onverlaat de wasmachine ff inschakelde. Dusdanig lomp...
Laat ik even ongevraagd in detail treden.De beter wetenden vervangen enkel het leertje (of een synthetische variant).