Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Snotverbollekes, ook jij houd je nu gewoon even in. Wees je er van bewust dat, indien nodig, de Berg Beveiligingsdienst niet ver weg is.Ik krijg de neiging om op 12 plaatsen verspreid een fikkie te beginnen....
Ik krijg de neiging om op 12 plaatsen verspreid een fikkie te beginnen....
De nabewerking en of de afhandeling is meer iets voor @Christian Westerink van de BigBah.Ik hoop.......
Ja het zijn zeker rare tijden, maar niet voor iedereen.Het zijn rare tijden
Leuk deuntje, alleen mijn autoplay starte daarna dit deuntje, ben na het voorgaande geweld weer helemaal gerelaxt.maar dit zal in ieder geval een bewoner van Hell wel aanspreken:
Het zijn weliswaar geen houten hekjes, maar dit zal in ieder geval een bewoner van Hell wel aanspreken:
Leuk deuntje, alleen mijn autoplay starte daarna dit deuntje, ben na het voorgaande geweld weer helemaal gerelaxt.
Ja maar moet dat dan weer bijna 3 kwartier van de tijd innemen die we of ja ik toch al te weinig heb?Hell en Heaven, de balans kan best uitstekend worden gemaakt.
We laten de muziek maar even ..
Dat komt later wel.
Jij hebt niet veel tijd meer?
Dan moeten we, hoe oncomfortabel dan ook, daar toch even bij stil staan.![]()
En je bent nu nog steeds aan het zwemen?Tijdens mijn hbo-studie overnachtte ik op de KMA te Breda en ging op donderdagavond zwemmen met mijn studiegenoten. In het gemeentelijk zwembad.
Uiteraard om 'functioneel' te zwemmen teneinde de conditie op peil te houden.
Dat ligt dan aan jouw gebrek aan begrijpend leesvermogen. De volgende keer zal ik in plaatjes schrijven.En je bent nu nog steeds aan het zwemen?
Ik maak nl niet op uit je verhaaltje dat je gestopt bent met het zwemen.
Wederom een gebrek aan begrijpen. Als het plafond vervangen moet worden stuift dat nogal. Als je het water in het bad laat zitten, ben je meteen van het stuiven af.Hobby zei:Waardoor ik nu ook snap waarom in 2017, toen het plafond van het zwembad vervangen werd, het water in het bad moest blijven.
Nee. om twee redenen niet:Hobby zei:Had marine niet beter bij je gepast?
a) op zee zijn geen schuttersputten
Ehm als dat in dezelfde stijl is als de 3e mig? Laat maar, dat komt niet door het filter heen.Dat ligt dan aan jouw gebrek aan begrijpend leesvermogen. De volgende keer zal ik in plaatjes schrijven.
En langzamer.
a) onder het water, dus op de bodem bevind zich meestal zand, daar is best wel een putje in te maken.Nee. om twee redenen niet:
a) op zee zijn geen schuttersputten
b) Ik had geen zin om gedurende mijn diensttijd constant m'n kop te stoten aan te lage dekken en te kleine (waterdichte) deuren.
Het begint natuurlijk met de definitie van jouw/het putje, maar onder water een kuiltje graven in zand is praktisch onmogelijk onder een hoek van meer dan 30 gr vanaf horizontaal....
a) onder het water, dus op de bodem bevind zich meestal zand, daar is best wel een putje in te maken.
....
a) onder het water, dus op de bodem bevind zich meestal zand, daar is best wel een putje in te maken.
Het begint natuurlijk met de definitie van jouw/het putje, maar onder water een kuiltje graven in zand is praktisch onmogelijk onder een hoek van meer dan 30 gr vanaf horizontaal.
En anders; laat maar eens zien.
Oh je hebt er ervaring mee en je gaat gelijk eisen stellen aan de wand constructie.maar onder water een kuiltje graven in zand is praktisch onmogelijk onder een hoek van meer dan 30 gr vanaf horizontaal.
Ik begrijp maar al te goed dat @Christian Westerink in zijn nieuw functie van spuitgast nooit zijn zin gaat krijgen.Wellicht begrijp je nu