Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vorig jaar zei ik: "Denk er nog even over..." maar dat deden ze niet...
...Je krijgt dan plusjes, en plusjes zijn altijd weer handig voor in de toekomst.
Dat gaat er hier, bij onze krijgslieden, niet in hoor.Onze krijgslieden wilden dus gestampte muisjes bij het ontbijt...
Ik ben benieuwd naar Christians anekdotes.![]()
Annekedotes? Van onze binnenvaartschipper? Lijkt me sterk.
Ten eerst is 'm al een bruiloft door de neus geboord,.......
Over trouwerij gesproken......het is gelukt. Op 10 juli, was een groot succes. Nu wachten. Volgens mij zijn er plannen en word ik ooit nog opa.
![]()
Over trouwerij gesproken......het is gelukt. Op 10 juli, was een groot succes. Nu wachten. Volgens mij zijn er plannen en word ik ooit nog opa.
Hij is inderdaad duidelijk niet van de melkboer, maar dat is bij ons in de familie dan ook de gewoonte. Ik lijk weer sprekend op mijn vader en hij weer op zijn vader. Als je jeugdfoto's van ons naast elkaar zet kan het onderschrift zijn "zoek de 7 verschillen".Zo te zien komt deze foto uit het trouwalbum van opa zelf![]()
Grote jongen geworden trouwens. Ik zie nog een klein ventje (10, 12 jaar?) voor mij in een sporthal tijdens indoorvliegen (ergens 2006?)
Tegen die tijd ben ik 94 en heb ik nog minimaal 6 jaar te gaan. Ik heb namelijk vorige week met de man, die Robbe Modellsport in Nederland heeft groot gemaakt afgesproken, dat we elkaars honderdste verjaardag zullen bezoeken.Komt 'ie nu mee...
Op deze manier horen we pas dat hij opa is geworden wanneer het kleinkind in kwestie meerderjarig is...
Mijn persoontje is Dinsdag al weer 25 jaar getrouwd.