De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Roel, als ik op mijn troon zit is er geen sprake van productie. Ik assembleer graag mooie machines die de hele wereld over gaan maar neem ze niet mee naar de ruimte waar mijn troon staat. Weliswaar produceer ik daar wat. Dat is iets heel anders en als je er aan ruikt weet je waarom. Visualiseren is daarbij overbodig.

:yes:
contradictio in terminis; per definitie

Wij boetseerden met veenklei. Breien deden wij ook. Nog steeds trouwens, vanmorgen nog een bruine trui gebreid op de troon.

DAD5CD86-09DB-4417-B5D8-356B3A39B7F5.jpeg

Op het ontbreken van enkele komma's, punten en een hoofdletter na is het een fatsoenlijk stukje tekst.
Er zijn nog maar weinig redacteuren die beter presteren.

Heeft iedereen de bewaking al gefeliciteerd? En is er al nagedacht over het feestje....... Ohh never mind!

Goed voorbeeld doet goed volgen, @Roel van Essen gefeliciteerd.
Ik moet even iets langer dan 5 minuten wachten totdat de Jagermeister vloeibaar genoeg is om te kunnen schenken.
De aangebroken fles lag een tikkeltje te koud in de vriezer, het lekkere vocht staat nu nog rechtop in de fles.

jagermeister erg koud.jpg

Zo dadelijk, een :beer: op :feli:en dat er nog maar velen mogen volgen.:thumbsup:

Laatst bewerkt:
Ja, dank u, dank u...
Door de gehele familie gisteren behoorlijk in de watten gelegd en daarnaast was het ook nog eens gezellig.

Bovendien heb ik vandaag gemerkt dat Covid-19 een bijkomend voordeel heeft:
Moest de voorgaande jaren de vrouwelijke collega's van me afslaan omdat ze me wilden zoenen, dit jaar hielden de dames (met teleurgesteld gezicht, dat dan weer wel) keurig 1,5m afstand. Gelukkig geen klef gelebber dit jaar.

Daar dachten we in de jaren '70 toch wel anders over. ;)
Dat is enigszins betrekkelijk. Ik weet niet welke leeftijd en welk formaat de vrouwelijke collega's van Roel hebben, maar ik had indertijd een tante met een giga-boezem, die mij altijd innig knuffelde als ik verjaarde en dat was bepaald geen aangename belevenis. Nu ben ik sowieso geen liefhebber van die grote dingen en vind ik een handje-vol een veel plezieriger formaat, maar om zo'n beetje platgedrukt te worden door die dingen is zelfs beangstigend. Overigens was tante verder helemaal oké.

Leeftijd variërend tussen de 23 en 45 jaren.
Formaat variërend tussen type 'strijkplank' tot type 'Tante van Jan' en 11 variaties er tussenin.
Over het algemeen best wel oké.
Maar er zijn enkelen die moéten persé knuffelen.
Vorig jaar zei ik: "Denk er nog even over..." maar dat deden ze niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back