De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu er gesproken wordt over de MBFBMCPBBQ wordt het ineens drukker op de Berg. Heb niet iedereen een PB gestuurd waarin voorzichtig wordt geïnformeerd of ALS je wordt uitgenodigd je ook zou kunnen. Hoe klein de kans ook is per PB hoop ik toch te vernemen of men de 30ste mei zou kunnen.

Tot nu toe zouden de volgende Bergbewoners een uitnodiging willen hebben.
- ikzelf, denk dat ik ook kom
- Roel, als hij belooft de fennek thuis te laten
- Jan, mits hij een selectie mee neemt uit het PASIN boekje
- Burbmans, dat opruimen hebben we het nog wel over
- Erwin, we hebben indien het PASIN boekje niet werkt, nog afwassers nodig

- Micropuller, wil wel, weet nog niks

- Brutus, is op zee zegt ie, gewoon bang dat Jan achter hem gaat staan.
- PH-AJ, ziet ze op dat moment weer vliegen

Laatst bewerkt:
- Jan, mits hij een selectie mee neemt uit het PASIN boekje

Nou, Leuk dan! Ik had al begrepen, dat de kans uiterst gering was om daadwerkelijk een uitnodiging te krijgen, maar hiermee is het voor mij dan blijkbaar wel bekeken. Ik weet namelijk niet wat een PASIN boekje is en wil dat trouwens ook helemaal niet weten. Een selectie daaruit meenemen zit er dan ook niet in.

Ik neem aan, dat het zoiets is:

het-enige-echte-voorleesboek-voor-opa-s-en-oma-s.jpg

Als ik het bij het juiste eind heb wil ik tijdens de MBFBMCPBBQ best wel een selectie hieruit voorlezen, maar dan moet ik eerst opa zien te worden. Op zo'n korte termijn lijkt mij dat echter niet haalbaar.

....Roel, als hij belooft de fennek thuis te laten.....

Nu je het er over hebt: In een eerbiedwaardig modelbouwtijdschift voor "plasticplakkers" heb ik vanavond een leuke Fennek zien staan.
1:35, 400 stukjes die je zelf in elkaar moet frunniken...

Moet wel heel schadelijk voor je ogen zijn. Zo groot is een Fennek nou ook weer niet, laat staan schaal 1:35....

Ik schreef al, dat ik niet weet wat dat is en dat ik dat ook helemaal niet wil weten.

Maar goed, als mijn kans op een uitnodiging hiermee verkeken is heb ik wel een alternatief voor 30 mei, hoor! Ik moet namelijk hier thuis nog steeds een geschikt ogenblik vinden om te vertellen, dat we op die dag de verjaardag van mijn duifje niet kunnen vieren omdat dringender zaken voorrang hebben. Dat hoef ik in dat geval dus niet te doen en bespaart me een paar vervelende weken
hypocrite.gif
.

Als je graag een paar vervelende weken wilt hebben door naar de MBFBMCPBBQ te gaan, help ik graag hoor, geen probleem hoor! Die uitnodiging komt wel goed. Brutus kan niet dus het euvel van achter hem staan is toch niet van toepassing. Als je de selectie niet wilt maken uit je boekje dan zal Burpmans moeten opruimen en Erwim moeten afwassen. Het drankjes brengen is dan nog een vacature. Het ziet er naar uit dat de verhuur Ger voor die tijd wel staat, dus naar die tent toe kruipen is geen probleem en ik kan wel zorgen voor een MCP ontbijt, alleen geen thee, wel lekkere koffie!

Als je toch dezelfde avond huiswaarts wilt, er komt geen alcoholvrij bier, dat is nog erger dan puur water, j*piler of thee!

.........dan zal Burpmans moeten opruimen en Erwim moeten afwassen.

Ach, die weken kom ik wel door*, maar dit wil ik uiteraard niet missen! Mag ik dan de eigenaar van de camping er bij halen om het opruimen te controleren?

*Het spreekwoord luidt: "een echte man komt niet thuis met bloemen, maar met honger". Dat is natuurlijk helemaal waar, maar zo af en toe hiervan afwijken verricht wonderen. Geloof mij maar.
Als ik met een x aantal rode en 1 witte roos kom aanzetten zal het wel meevallen en blijft vermoedelijk zelfs het logeerbed onbeslapen. Het probleem blijft dan natuurlijk wel, dat het getal x elk jaar groter wordt, maar dat de tuinder blijft vasthouden aan één euro per stuk en dat ik een rasechte Hollander ben. Het blijft namelijk een rot gezicht om je geld in een vaas te zien verwelken. Maar ja, wat moet, dat moet.

ja ja

Ha Jan,
Ik heb het al eerder gemeld, probeer eens YAKULT.. (FKNA yakkenmelk...) geeft direct nieuwe energie. Niet aan HH geven!

Geen probleem hoor, om even met de afwas te helpen.
Maar kan Jan niet gewoon even langs Blijdorp rijden voor wat afwashulp?

app.jpg

Kan ik mijn tijd tenminste besteden aan onzinnigere zaken.

Hoewel ik verwacht(voorspel) dat er weinig af te wassen over zal blijven.

5540760951_6a5395687a_z.jpg

Wat er overblijft is dan natuurlijk weer voor Burp.

Wat en gezeur over afwassen! Iedereen zou toch moeten weten dat bij een échte BBQ uitsluitend gebruik wordt gemaakt van wegwerp servies en bestek? Stelletje amateurs!

.
Volgens mij zitten de aapjes los en de aluminium bakjes aan een ketting. Ze willen er nog wel eens mee gaan gooien. Zie bijvoorbeeld de foto eronder...

Is er trouwens nog een animatieteam gewenst voor wat afleiding tijdens de MBFBMCPBBQ?

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
.

Is er trouwens nog een animatieteam gewenst voor wat afleiding tijdens de MBFBMCPBBQ?

En dan? Moeten we dan op de parkeerplaats van de camping, met zijn allen op de motorkap van dat arme autootje gaan zitten om die voorstelling te bekijken?

Groet, Bert

.
Misschien mag jij achterin?

Maar ik lig liever met een lekker stukje vlees op de motorkap om deze dames frontaal te aanschouwen...

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back