Voel je je nu buitengesloten???
Groet, Bert
Dat is toch nergens voor nodig?
Zelfs Roel heeft geen moeite met zo'n figuur als Burp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voel je je nu buitengesloten???
Groet, Bert
Ik heb er ook geen moeite mee, maar als het een theedrinker is wil ik wel weten waar ie is als hij zich in de nabijheid begeeft. Ik heb geen zin in kramp in mijn nek.
Dat is toch nergens voor nodig?
Zelfs Roel heeft geen moeite met zo'n figuur als Burp.
....
En over dat "op je buik schrijven" gesproken:
Begin maar alvast. Ruimte genoeg......
Als de door Burp meegebrachte substantie op is, kunnen we altijd overwegen om Burb zelf te lanceren.
Dan moet er natuurlijk wel een fatsoenlijk doel op de dijk aanwezig zijn: een trosje Hell's Angels of zo. Satudara mag ook.
Trefwoorden: vliegen, klap, een, twee
Was dat nou Burp, die daar door de lucht vloog???
Nou, als je die trebuchet dan af hebt op de dag van de BBQ, kunnen we meteen de door Burp meegebrachte stukkies eiwithoudende substantie (wat hij dus "lekker vlees" noemt) richting de op de dijk passerende medemens te lanceren.
Wij zijn van die rotzooi af en waarschijnlijk wordt de aanvoer van verse "doelen" op de dijk in rap tempo minder. Als de door Burp meegebrachte substantie op is, kunnen we altijd overwegen om Burb zelf te lanceren.
Dan moet er natuurlijk wel een fatsoenlijk doel op de dijk aanwezig zijn: een trosje Hell's Angels of zo. Satudara mag ook.
Trefwoorden: vliegen, klap, een, twee
Niet om het een of ander, maar ik denk wel dat de BBQ dan toch in een vrij rap tempo uit de hand gaat lopen....
Ik denk namelijk dat de doorgaans rustige en vriendelijke heren van Satudarah Maluku of hun Amerikaanse ambtsgenoten, die toch echt niet meer dan slechts een vriendelijke motor-tourclub zijn, het niet echt zullen waarderen als je ze met Burp bekogelt....
Het is ook zo lastig om iedere keer Burp weer op te halen voor het volgend schot.... Ik denk namelijk niet, dat ze hem (ondanks, of wellicht juist vanwege het ongenoegen over bekogeld worden, mijn buurman wilde per slot van rekening de voetbal ook nooit terug geven ondanks dat hij er een hekel aan had dat ik hem tegen zijn zijmuur schoot...) zonder slag of stoot terug zullen geven, en maar één keer schieten, dat is ook niet leuk...
In zijn algemeenheid denk ik dus dat dit een leuk idee is, wat uitsluitend leuk is in het idee-stadium, maar rap dramatisch wordt als je het in de praktijk gaat brengen...
Overigens is het mij een raadsel wat de heren motor-hobbyisten dan vervolgens met Burp gaan doen, want mijn buurman ging ook nooit zelf met die bal spelen....
Groet, Bert
Sorry hoor, maar op 3:37 heeft hij het toch echt over mensen met "dreadlocks" die de hele dag tegen een muur staan te mekkeren. Waar moet ik dat anders mee in verband brengen?Spoel even door naar 3:37 of luister alles af als je eens smakelijk wilt lachen.
... die de hele dag tegen een muur staan te mekkeren. .....