Rhelie
Forum veteraan
Het gezicht van Hobbyist en Erwin is er dan wel weer aardig op vooruit gegaan, dank je Robert!
Groet, Bert
Dat wel, maar Roel zijn boot heeft een flinke hagelbui gehad zo te zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het gezicht van Hobbyist en Erwin is er dan wel weer aardig op vooruit gegaan, dank je Robert!
Groet, Bert
Sjeezus! Nog erger! Krijg ik een melding "Micropuller vond jouw post leuk!"....
Kom op nou! We zijn toch geen kleine kinderen?
Hoe zet ik dit af, mensen, want ik word er schijtziek van... en dat al na twee meldingen....
Hier klinkt duidelijk een verkoper die probeert zijn winkeldochter te slijten.nieuw en met meer mogelijkheden.
Van mijn dochter blijf je af met je vette tengels.
Nee.Heb je zelf een dochter Erwin?
Dochters zijn de straf van vaders die ooit jong zijn geweest.Heb je zelf een dochter Erwin? Zoja weet je dat een vader het liefst al je voorbeelden onder controle wilt houden. De praktijk is soms wat weerbarstiger maar dat belet een vader niet om dat toch te proberen.
Zoons daarentegen laat je meer hun gang gaan, zelfs als ze thee drinker zijn.
Ahum, als het meer kan, fix of laat het fixen, zo dat mijn mooie moving gif op het forum weer in beweging komt.En ja het is anders, nieuw en met meer mogelijkheden. Ziet er ook wat moderner uit.
Ahum, als het meer kan, fix of laat het fixen, zo dat mijn mooie moving gif op het forum weer in beweging komt.
In het upload voorbeeld dingetje doetiehetwel!
Tuurlijk, nu ligt het in ene aan mij als er ergens iets niet helder en duidelijk is.Hmm...
Jij was altijd al een beetje vaag hoor!