De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjeezus kristussss! Denk ik een PB te ontvangen (ik zie een melding rechtsboven) krijg je ook al blijkbaar meldingen binnen dat iemand je bericht gekwoot heeft....

Echt complete a la FaceBook.... daar zit ik toch niet op te wachten zeg! Kom op nouw, wat is dit voor flauwekul!

Is dit een forum, of gewoon de modelbouwpagina van FaceBook?

Groet, Bert

Sjeezus! Nog erger! Krijg ik een melding "Micropuller vond jouw post leuk!"....

Kom op nou! We zijn toch geen kleine kinderen? :rolleyes:

Hoe zet ik dit af, mensen, want ik word er schijtziek van... en dat al na twee meldingen....

Je ziet een melding, denkt dat het een PB is, dus je klikt er argeloos op, en vervolgens flitst het forum naar die post die iemand leuk vind... alsof ik daar op zit te wachten... IK had het zelf geschreven, ik weet wat er staat!!!!

Straks krijg ik nog meldingen van wat mijn vriendjes verder allemaal nog leuk vinden, wat ze vandaag allemaal aan het doen zijn, van wei ze allemaal een foto genomen hebben etc etc....

Wellicht is het een idee om daar even een draad over te starten in het veteranenforum, ik zie nu overal opmerkingen verschijnen en worden draadjes vervuild.

mvg Rene

Even wat vinkjes uitzetten onder het kopje "Meldingsvoorkeuren" Bert.
En nu snel weer on topic, het zou inderdaad zonde zijn als dit draadje vervuild zou worden door allerlei niet-relevant geneuzel :D.

(Oh, vóór ik het vergeet --> Like!)

Sjeezus! Nog erger! Krijg ik een melding "Micropuller vond jouw post leuk!"....

Kom op nou! We zijn toch geen kleine kinderen? :rolleyes:

Hoe zet ik dit af, mensen, want ik word er schijtziek van... en dat al na twee meldingen....

Oei, nou als je daarvan al schijtziek wordt, dan moet je moet eens in je profiel kijken. Dan zie je, dat je tegenwoordig wordt GEVOLGD door een X aantal forumers en je weet wat dit betekent: die lieden houden zich allemaal achter jouw rug op! In mijn geval zijn dat er 54, maar bij jou zullen dat er nog wel veeeeeel meer zijn. Nu ben jij wel gewend om continu achterom te kijken, maar hou ze allemaal maar eens in de gaten. Veel succes!

Brutus heeft aan één volger al meer dan zijn zakken vol.
Trefwoorden: Stier, rode lap.

Moderator, administrator, wat maakt het uit. Als je lastig bent Flyer je zo van het forum.

Enige wat er verschilt is dat ik ook gebruikers kan helpen met problemen met hun account en nog wat kleine dingetjes.

En ja het is anders, nieuw en met meer mogelijkheden. Ziet er ook wat moderner uit. Zal even wennen zijn. In je profiel kun je veel in en uitschakelen.

Van mijn dochter blijf je af met je vette tengels.

Wat bedoel je hier nu weer mee?
Dat je haar wel probeert te slijten, maar niet aan Baggeraar?
Dat je haar wel probeert te slijten, maar niet aan vette tengels?
Heeft het lieve kind hier zelf nog iets over te zeggen of regelt papa een eventuele bruiloft helemaal zelf?

Heb je zelf een dochter Erwin? Zoja weet je dat een vader het liefst al je voorbeelden onder controle wilt houden. De praktijk is soms wat weerbarstiger maar dat belet een vader niet om dat toch te proberen.

Zoons daarentegen laat je meer hun gang gaan, zelfs als ze thee drinker zijn.

[quote van forum (ja gewoon even quoten gaat nu niet meer (kennelijk))] Totaal: 346 (leden: 125, bezoekers: 208, robots: 13)[/quote]

Wat moeten R2-D2, C-3PO en consorten hier nu weer?

Heb je zelf een dochter Erwin? Zoja weet je dat een vader het liefst al je voorbeelden onder controle wilt houden. De praktijk is soms wat weerbarstiger maar dat belet een vader niet om dat toch te proberen.

Zoons daarentegen laat je meer hun gang gaan, zelfs als ze thee drinker zijn.
Dochters zijn de straf van vaders die ooit jong zijn geweest.
Maarre... Over "slijten" en "vette tengels" gesproken: Ik wist niet dat Burpmans een slijterij had. Dat opent perspectieven (én goedkope flessen!!!) op de MBFBBQ!!

En ja het is anders, nieuw en met meer mogelijkheden. Ziet er ook wat moderner uit.
Ahum, als het meer kan, fix of laat het fixen, zo dat mijn mooie moving gif op het forum weer in beweging komt.
In het upload voorbeeld dingetje doetiehetwel!

Ahum, als het meer kan, fix of laat het fixen, zo dat mijn mooie moving gif op het forum weer in beweging komt.
In het upload voorbeeld dingetje doetiehetwel!

Hmm...
Jij was altijd al een beetje vaag hoor!
Eerst alleen letterlijk, nu ook nog figuurlijk.

Ik vind dat dan wel weer een vooruitgang van het forum.... Dat dan weer wel....

Groet, Bert

Ik weet niet waar jij een vooruitgang ziet, maar ik zie hem niet.
Voor de aanval kon ik dagelijks een uurtje per dag besteden om bij te blijven, nu is dat ongeveer 5 minuten geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back