De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ach ach, ach. Hebben we opzettelijk een verkeerde uitleg van het woord gevonden. Stelletje vunzen. Overigens vond ik soixante neuf vroeger al een bar geklooi met een teleurstellend resultaat, dus dat zou ik helemaal niet willen meneer L.

Wat ik een vago noem:

Vago
is a rather interesting word, as it not only means ‘lazy’ or ‘idle’. It can mean ‘vague’ or ‘slight’ at the same time. Remember the site vagos.es? I always thought that they meant it as “we’re lazy”, but in fact it’s more logical to use it as “we’re a vague bunch of people!”, considered all the pirated stuff that’s floating around over there.

Niemand is er hier vaag. Jullie moeten alleen de linkerzijde van je beeldscherm eens schoonmaken. Dat helpt.
Overigens vandaag de locatie van de MBFBBBQ verkend en de kookkunsten van de gastheer (en zijn moeder!!) op waarde geschat. Dit ter ere van de verhaardag van Van Pufmanshuizen. (Waar jullie nu gewoon keihard te laat met je felicitaties zijn, als je dat tenminste niet per brief,telefoon, Email, FB, Skype en/of rooksignalen hebt overgebracht!!)
Resultaat:
HB's: Uitstekend
SR's: Veel bot, weinig vlees (maar dat schijnt zo te horen)
W'n: Lekker sappig.
En er waren zelfs nog vitamines te bespeuren in de vorm van diverse salades en (brrrr...) fruit.
Het mooiste voor het laatst bewaard: Puf heeft o.a. een doosje thee gekregen :confused:...

Ik weet niet waar jij een vooruitgang ziet, maar ik zie hem niet.
Voor de aanval kon ik dagelijks een uurtje per dag besteden om bij te blijven, nu is dat ongeveer 5 minuten geworden.

Goed lezen, Rene.... Ik vond dat de (vorige) avatar van Leon een verbetering was....

Het forum.... tsja, blij weer te kunnen forummen, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend....

Groet, Bert

Dit ter ere van de verhaardag van Van Pufmanshuizen. (Waar jullie nu gewoon keihard te laat met je felicitaties zijn, als je dat tenminste niet per brief,telefoon, Email, FB, Skype en/of rooksignalen hebt overgebracht!!)

Chips, ik heb zojuist gemerkt, dat je tegenwoordig bij 'leden' moet kijken om te zien wie er jarig is.
Nou ja, beter laat dan nooit:

Puf, alsnog van harte
birthday3.gif
en uiteraard nog vele herhalingen toegewenst!

Nou... Van Harte hoor.
Maaruh... Waarom was alleen Roel op je feestje?
Dan had Roel ook niet in zijn eentje voor de kosten het hele doosje thee hoeven opdraaien.

Denk niet dat van puffelen dat doosje van ome Roel gekregen heft: zo'n ijzervreter wil natuurlijk nog niet dood gezien worden in de theewinkel... (of hij heft het zijn eega incognito laten kopen natuurlijk....)

Daarnaast: betaalt Defensie wel goed genoeg om zulke dure cadeaus mogelijk te maken????

Groet, Bert

Gelukkig beun ik als freelance auteur nog een beetje bij...
Overigens kwam de thee niet van mij, maar van een verwoed theedrinkster, maar dat terzijde.

Laat die jongen toch gewoon gelukkig zijn met z'n thee!

Moet je eens kijken hoe gezellig het kan zijn om thee te drinken. Op 1:29 zie je ook nog even Burpmans aan het klooien met z'n BBQ:

Ai,... te laat, maar alsnog:

Foto-SB4XTOPY-D.jpg

Maaruh, door al dat "thee-bashen" kunnen jullie dus dit soort taferelen verwachten op de MBFBMCPBBQ...

Ennuh.. ja... ook ik...
images

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
Thee-Bashen?
Nou niet van mijn kant, ik drink ongeveer 4 kopjes thee per jaar.
Aanzienlijk minder dan koffie. Daarvan consumeer ik er ongeveer 547,5 per jaar.
Niet dat ik iets tegen consumeren heb natuurlijk.

Ai,... te laat, maar alsnog:
Bekijk bijlage 5475
Burp is "bij lange na" nog niet jarig.
Dat durf ik, met een gerust hart, te beweren.

Maar we spreken elkaar over een maandje wel. Als we uitgenodigd worden natuurlijk.

Oh nee.... hoe dom!! Ik mag de rode wijn van vandaag de schuld niet geven...
Had inderdaad niet lang geleden Burp al gefeliciteerd met zijn verjaardag herinner ik me nu!
Maar het was Puffin aan wie ik in m`n vorige posting mijn felicitatie had willen richten...
Excuses Puffin, alsnog gefeliciteerd!

Bij mij is het thee drinken vrij chronisch... ik drink zo`n tien koppen thee per dag en zo eens in de week een kopje koffie.
Maar dan wel het liefst een dubbele espresso of nog liever Irish coffee

Ennuh Corrien,.. Vago... tja, dat wordt je wel van 50.1%

label-elote.jpg

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
Oh nee.... hoe dom!! Ik mag de rode wijn van vandaag de schuld niet geven...
........Bij mij is het thee drinken vrij chronisch... ...

Joh.. maakt mij niet uit hoor, even goede vrienden.
Maar er verblijven hier lieden/leden/figuren die je hiervoor "hel en verdoemenis" wensen en/of voorspellen.
'T is maar dat je het weet.

Dienstmededeling!

Denken de heren er even aan dat onze charismatische meewerkend Bergvoorman het feit betreurt dat hij vandaag weer een dagje dichter bij zijn FLO is gekomen?
Enige uitingen van empathie zijn van harte welkom.

Jan, van harte hoor! Trek je van dat " vage" geklets maar niets aan. Geniet van de taart in je atelier.

Einde van deze dienstmededeling.

Dankdank vanuit mijn elektronica lab, maar laten de meesten niet vergeten eerst van Puffelen te feliciteren. Voor het gemak kunnen ze natuurlijk dan meteen ook Burpmans 'van harte' wensen, dan zijn ze daar alvast van af.

Overigens kan men wel zien, dat er uiterst beroemde lieden hun verjaardag eind april vieren en dan ook nog in opeenvolgende volgorde van belangrijkheid:

eerst Johan Cruijff (25 april), dan Puf (de 26e), vervolgens Willem-Alexander (27e) en tenslotte ondergetekende :cool:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back