De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou kunnen....

Het is wel heel vervelend, want ik kan zelfs niet reageren op de "gevraagd" advertenties....
(ik vertel mensen namelijk heel graag dat ze dan nog even verder moeten zoeken... :P)

Groet, Bert

Kijk, dat Burp een doos thee voor je mee bracht was natuurlijk geen verrassing.

Dat je dit dan probeert te slijten op het MBF vind ik ongehoord en ik heb dit dan ook "gemeld".

Thee schijnt wel goed te zijn om muizen uit een schapenvacht te houden.
Of dit milieu- of diervriendelijker is dan gif strooien betwijfel ik ten zeerste.

Bert: je had gewoon kunnen komen hoor. Dan had je in E&W ook "op de palen kunnen liggen". Nou ja, één paal weliswaar, maar die werd dan wel ondersteund door een verreiker. (Niet te verwarren met verrijker, want die werken alleen in de banquaire sector)
Ooit moet in die paal een ooievaarsnest komen, zeggen bepaalde types. Praktisch als ik ben zou ik dan eerst het "fundament" voor dat nest op die paal vastmeubelen. Dat zei ik dus ook tegen die paalneerzetters, maar die bleken als door Puf te zijn ingelicht dat wellicht ene Bert (Brutus voor niet-intimi) langs zou komen. Om hem zich thuis te laten voelen had men het nest nog even achterwege gelaten. Verspilde moeite dus. Sjongejongejonge... Het is dat de reputatie van Puf in E&W toch al tot het absoluut dieptepunt gedaald is, (let vooral op dat handje achter von Burpenstein!!) anders had het er nóg slechter voor het jong uitgezien. Burp schijnt er nog van te genieten ook trouwen...:eek:
11149599_737578823018363_6374677335979669192_o.jpg

Mmm niet overtuigt, de Ger's waar men thee drinkt hebben over het algemeen juist last van muizen. Ik snap heus wel dat niet elke Modelbouwer openlijk zegt thee te drinken, ik bied ze nu anoniem de mogelijkheid aan het aan te schaffen. dat jij dat weer moet melden geeft aan hoe nijpend de situatie voor sommige is, heel teleurstellend allemaal.

Dat je ook nog moet vermelden dat Burpmans met gevaar voor eigen leven het heeft aangeschaft in een winkel en wellicht herkend is, geeft toch aan dat we er voorzichtig mee om moeten gaan. Hij durfde zelfs niet meer met het ov te reizen, stel je voor dat iemand het ziet, man met doos thee alleen in trein.....vreselijk!

Met "we" bedoel je dan toch wel; Jij en Burp, mag ik hopen.
Verder heb ik op geen enkel moment de indruk gekregen dat Burp het bedreigend heeft gevonden om thee te kopen.
Hij heeft kennelijk gewoon zijn bronnen.

Ik heb niets tegen thee, nog tegen theedrinkers.
Maar om dat nu publiekelijk aan de "man" te prijzen op ons forum??

Onder de toonbank gaat digitaal zo moeilijk, dat Burpmans zijn bronnen heeft was na het Voorval al duidelijk. Erg verontrustend, maar dat heb ik je al in de aparte conversatie uitgelegd.

Gelukkig staat dat niet op Facebook, maar dat terzijde.

MP is wel erg stil trouwens....

Hij zal nu de 50 tinten wel hebben gehad, nooit achter hem gezocht, wel weer erg visueel allemaal, verklaard wel een boel maar dat terzijde.

Onder de toonbank gaat digitaal zo moeilijk....

Valt best mee hoor... kijk maar naar "the silk road".... (website, wegens success opgeheven).
Eerst een paar jaar dik geld verdienen, en daarna levenslang voedsel en onderdak vinden bij Oom Sam.... geen slechte deal, toch?

Groet, Bert

Moet nu een paar uur met Photoshop gaan werken om de tronies van de andere aanwezigen enigszins toonbaar te maken, dus druk-druk-druk-gekkenhuis.
Zeker niet gelukt? Behalve dan die waarop Burpmans natuurlijk weer nadrukkelijk op de voorgrond moest treden?

Het leek me al een onmogelijkheid toen ik zag hoe dat fototoestel werd vastgehouden.

Achterstevoren? Vandaar dat Roel zo moeilijk kijkt op de foto's die wel gelukt zijn.... iedere keer die flits recht in z'n bakkes....

Groet, Bert

Valt best mee hoor... kijk maar naar "the silk road".... (website, wegens success opgeheven).
Eerst een paar jaar dik geld verdienen, en daarna levenslang voedsel en onderdak vinden bij Oom Sam.... geen slechte deal, toch?

Groet, Bert
Als laatste optie in het leven; zeker te verkiezen boven dorst of honger.

@van Puffelen; dat waren zo net toch wel weer verrekkes lekkere Burgers!
Waarvoor dank.
Met de complimenten aan de dealer!

Achterstevoren? Vandaar dat Roel zo moeilijk kijkt op de foto's die wel gelukt zijn.... iedere keer die flits recht in z'n bakkes....

Groet, Bert

Tja. De foto's..
Niemand van ons zal ontkennen (of zal daar enig nut toe zien) dat Roel "aan het kijken was".
Maar waarschijnlijk niet richting de lens van de camera, simpelweg omdat hij aan de andere kant van de camera stond.
Van onze hoofdbeveiliging kun je ook eigenlijk niets anders verwachten (dat je hem niet kunt zien).

Nog zo iets:
De procedure van de nachtelijke beveiliging zal waarschijnlijk wel weer gebaseerd zijn geweest op het principe van; Risico = kans x impact.
( de kans was "substantieel" x impact "nihil" = risico "verwaarloosbaar")
Feit was dat onze hoofdbeveiliging als eerste (in ons onderkomen, "het dode schaap"), "snurk" geluiden wist te produceren.
Uitstekend staaltje performance van wacht houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back