...........Inmiddels een boot waar je met een stuk meer mensen in kunt varen. ................
DUS??????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...........Inmiddels een boot waar je met een stuk meer mensen in kunt varen. ................
Wie heeft de teiltjes van de aanleunBerg opgeruimd, zoek er eentje, beetje vlot als het kan.Jij mag wel mee hoor Jan
Ik heb nog een fender nodig
Om Bert maar even te helpen, pd=pestdag.
Korte termijn geheugen een beetje naar de ratsmodee, Bert?
Het ene bootje is zeker niet gezonken, dat kan ook moeilijk als hij op de kant ligt. Hij is in betere staat als dat ik hem kreeg
Dan wordt het tijd dat je dat ding eens schoonmaakt.Burp zei:de glazen bol blijft daar wat troebel over.
Puf, duidelijk geen verstand. Ook niet van boten. Fenders gebruik je tegen de mede boot gebruiker die niet kan varen
Puf, duidelijk geen verstand. Ook niet van boten. Fenders gebruik je tegen de mede boot gebruiker die niet kan varen
Oh? Wat doe je ermee dan? Sla je betrokkene met een fender om de oren?
Lijkt me nogal onhandig...
Hihihi ik heb je mede maloten hier voorbij zien komen met liters benzine per seconde, hihihihi en daar met een fendertje... Whaaaaahaaaahihihi!
En dan heb ik geen verstand van bootjes prrrrooooeeest!
Als grachten en slotenmatroos kan ik me dat wel voorstellen.geen lichtraket