hobbyist
Forum veteraan
Op momenten dat je er niet bent, is dit een goed alternatief.Leermomentje komt heus wel. Compressor reservoir staat standaard op 8bar, beetje water, beetje mikken.... Oeps in één keer 4 meter verderop...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op momenten dat je er niet bent, is dit een goed alternatief.Leermomentje komt heus wel. Compressor reservoir staat standaard op 8bar, beetje water, beetje mikken.... Oeps in één keer 4 meter verderop...
Je schrijft even onnavolgbaar als de inhoud van je monologen zijn, dus om even zeker te weten, dat ik het heb begrepen:
Jij komt dus af en toe langdurig bij óf Pearle/Hans Anders (of een collega van deze lieden) óf bij de OuweHoerDers. Dat zal dan wel beide zijn. En dan kom je een deuntje mee leutelen/leuteren* en dan komt de jongere generatie ook mee. Het is dus erfelijk. Nou, dat weten we dan ook weer. Bedankt voor de informatie.
* ook beide of alleen het laatste?
Hmmm.....
Grapjes met schrikdraad.
Leuk thema voor een (eventuele) Hellse BBQ.
..........mijn dialogen (geen monologen).............
Dat kan op zijn minst twee keer niet, maar dat terzijde, meer dan twee, niet onmogelijk, wel zorgelijker.Wij denken daar anders over
Als die voorraad dan ook nog genuttigd wordt tijdens de de komende (locatie nog onbekend) BBQ, wordt het verplicht overnachten.Gezien bovenstaande, stel ik voor op mogelijk komende BBQ's de alcohol voorraad te verdubbelen
Of met een 1000V megger. Net zo leuk en beter mobiel![]()
Nu nog een datum ....
Nu nog een datum en locatie! Het voorval zullen we wel overtreffen ben ik bang. Maar een kastje met knopje om Burpmans ff te onderbreken klinkt aanlokkelijk.