Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stiekeme ouwe zuipsschuit, of beter het zelfbenoemde electronica lab, is eigenlijk een zuip-lab, maar dat mag niemand weten natuurlijk. De tochtjes naar de aanleunBerg is een steeds vaker terugkomende afkickBerg aan het worden.
...
De OBseMBBBBQ is tot nader order uitgesteld...
Wie heeft daar dan geen last van?Heeft Jan en/of Baggeraar last van een vorm van meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
... of hij is bang dat Burpmans komt, daar komt dat gehucht nooit overheen, wat natuurlijk schadelijk is voor zijn reputatie, voor zover mogelijk dan.
Jan is meer van de whisk(e)yvaten. Baggeraar daarentegen is van de zinken emmertjes/teiltjesTeiltje bij Jan.
Hèhè... Eindelijk iemand die het begrijpt.
Waarvoor dank.
Teiltje bij Jan.
Nu ik dus pissig ben op Jan, moet ik er dan twee een draai om de oren geven of één twee draaien om de oren? Of om zeker te zijn gewoon vier keer beide? En hoeveel keer bagger dan? Zo blijf ik bezig.
Ja, maar daar heeft Bagger weer op Zaterdag als laatste in gezeten...Teiltje bij Jan.
Nee, nou wordt-ie mooi. Die Van Essen maakt een onderscheid tussen jou en de overige MBFB-bewoners, aldus een wig drijvend tussen onze uitstekende relaties (teiltjes op aanvraag verkijgbaar in de garderobe) en dan ben je kwaad op mij. Ja, als je op deze manier bij de kwaden wil horen moet je het zelf weten, maar ik noem dit selectief-kwaad-zijn, oftewel SKZ, wat toevallig ook de initialen zijn van de Stichting Kotterzeilen en Kotterbehoud, maar dat terzijde.Nu ik dus pissig ben op Jan..........
Jij kent bagger niet dat is duidelijk.Teiltje of steek (van Bagger of wie dan ook), wat maakt het uit?
Als je moet, dan moet je.