Het is wel erg stil daar in de slijterij, hij zal toch niet aan het lanterfanten zijn.
NEE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is wel erg stil daar in de slijterij, hij zal toch niet aan het lanterfanten zijn.
Ik houd ook niet van flierefluiters maar ook niet van smurfen...
Fijn. Daar kan ik wel weer wat mee.
Gadverdamme....
Zolang er maar in ieder geval ook olie uit komt....ga eens een paar minuten met je kop onder de uitlaat van een Saito liggen.
Bijna nog erger dan bovenstaand, die me wil vergassen....Neem desnoods een bak thee.
Had niet het idee dat jij je daar aan houd....recent... kom ik nog wel op terug..... krijgt nog staartje.... gelijke muntthee oid...Hoezo "bijna"?
Volgens mij is th** als biologisch strijdmiddel opgenomen in een of andere Geneefse Conventie.
Bijna goed, het is naast de koffie één van de meest besproken onderwerpen, het staat ook elke keer als eerste onderwerp op de agenda.Hoezo "bijna"?
Volgens mij is th** als biologisch strijdmiddel opgenomen in een of andere Geneefse Conventie.
Dan hebben ze die vorige keer gemist bij de ingekomen stukken.Volgens mij niet.
Als eerste onderwerp staan de borrels en de bittergarnituur op de agenda.
Hmmm.... Ze geven regen op voor de zaterdag. En temperaturen die we niet meer zijn gewend.
Zullen we niet gewoon lekker in de Ger een spelletje gaan doen?