De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik houd ook niet van flierefluiters maar ook niet van smurfen...
Fijn. Daar kan ik wel weer wat mee.
Gadverdamme....

Ik kom visueel niet verder dan dat Erwin op Gargamel lijkt.... (Maar wat zag jij dan???)
image.jpeg

De slijterijhond is in een uitstekend humeur, gebruikt zijn poot al weer bijna normaal, vindt het wel raar dat ie nog niet los mag. Het in de auto tillen en er weer uit accepteerd ie wel maar vindt het overdreven gedoe, dat vindt mijn rug ook. Poot was heel dik maar ziet er nu wel weer normaal uit, de 17cm litteken plek ziet er goed uit. Het geneest snel maar rust moet blijven.

Bowie heeft al sinds oktober vorig jaar last van zijn poot links achter, zag er uit als spier probleem. Soms had hij er ook geen last van, maar het werd toch wat erger.

Kortom de kruisband was gescheurd, operatie nodig.

Ze hebben de kruisband resten weggehaald en zijn onderbeen bot verticaal ingezaagd en uit elkaar getrokken. Daar een metaal blokje tussen met twee schroeven van voor en achter. De kom is dat beter voor de knie zodat hij die gewoon kan belasten zonder pijn of blessures. 10 dagen minimaal bewegen en dan twee maanden rustig aan en daarna opbouwen met belasten. Na 8 maanden is de spleet volgroeid met bot en blijvend in orde.

Getverrrrderrie, wat een onverwachte aanval van empathie, Bert.
Als je daar vaker last van hebt:
ga eens een paar minuten met je kop onder de uitlaat van een Saito liggen.

Hoezo "bijna"?
Volgens mij is th** als biologisch strijdmiddel opgenomen in een of andere Geneefse Conventie.
Had niet het idee dat jij je daar aan houd....recent... kom ik nog wel op terug..... krijgt nog staartje.... gelijke muntthee oid...

Dat staartje komt er zeker. (voor Roel dan) als men googled op de conventie van geneve komt men op dit forum terecht.

Dan mag Roel achter een hekje uitleggen wat een Saito is en wat dat eventueel met een hoofd doet wat eronder ligt.

Volgens mij niet.
Als eerste onderwerp staan de borrels en de bittergarnituur op de agenda.
Dan hebben ze die vorige keer gemist bij de ingekomen stukken.
Of het is niet correct ingediend om opgenomen te worden in een conventie.

Koffie en th** is al jaren artikel en paragraaf 10:00

Hmmm.... Ze geven regen op voor de zaterdag. En temperaturen die we niet meer zijn gewend.
Zullen we niet gewoon lekker in de Ger een spelletje gaan doen?

Pim-pam-petten, zwarte pieten (lekker politiek incorrect :D...) of Mens-erger-je-nieten?

Hmmm.... Ze geven regen op voor de zaterdag. En temperaturen die we niet meer zijn gewend.
Zullen we niet gewoon lekker in de Ger een spelletje gaan doen?

Nee, blijven voorspellingen, beslis donderdag of het doorgaat. Volle zon en hitte is niet best voor impregneren, bovendien kost het me teveel bier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back