De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oom agent geeft zelf aan dat antwoorden niet verplicht is, dus blijft luisteren vrijblijvend
Als antwoorden niet verplicht is, wil dat nog niet zeggen dat luisteren dat ook niet is...

Ga maar eens, als oom agent tegen je aan staat te leuteren, met je vingers in je oren staan, en kijk hoe hij reageert....

Mmmm verwarren we luisteren en begrijpen niet met elkaar? Niet dat de meeste beide zouden kunnen, maar dat terzijde.

15391470_1595714200442385_529528558902024900_o.jpg

Zodra je het begrip "luisteren" begrijpt, kom je in aanmerking voor de cursus "gehoorzamen".
Dat zal, waarschijnlijk, nog een flinke "kluif" voor je worden.

Dat is geen enkel probleem. Het is jouw kluif. Geniet er van.

Laatst bewerkt:
Ik op de fiets, komt oom agent naast mij rijden, je licht doet het niet, ga lopen !

Ik : heb ik al geprobeerd maar dan doet ie het ook niet.

En daar kon oom agent echt niet om lachen.

Tja. Als lopen niet meer lukt, moet oom agent bellen voor een busje om je af te voeren.
Indien ik oom agent zou zijn, zou ik daar ook niet vrolijk van worden.

Gewoon preventief afschieten, wedden dat na een paar weken iedereen op een fiets met kerstverlichting zit.....

Afknallen vind ik schromelijk overdreven ! Bah.

Taseren moet wel kunnen vind ik, ongeacht de leeftijd.

Dat afschieten zie ik ook niet zo zitten. Dat levert een boel rotzooi en je weet wie er dan weer voorop staat om dat op te willen ruimen.

We kunnen beter met z'n allen gaan scanderen 'minder fietsers, minder fietsers'. Dat is toch ferme taal? We willen toch ook niet als modale weggebruiker last hebben van die armzalige pedalentrappers? Die krijgen nog voorrang ook op de meeste rotondes. Uiteraard gaan we daarna stomverbaasd doen als er herrie van komt en gaan we beweren, dat we ze na-tuur-lijk niet allemaal bedoelden. Daarna zijn we zielig, worden we tegengewerkt en gedemoniseerd, maar ze krijgen ons niet klein. Ondertussen hebben we het dan toch weer voor elkaar, dat we in het centrum van de belangstelling staan en dat we de modale weggebruiker hebben opgezet tegen het fietsende volk. Nu zouden we natuurlijk ook kunnen bezien hoe we er voor kunnen zorgen, dat fietsers wél verlichting voeren, maar dat is niet leuk. Vertellen, dat anderen dat horen op te lossen en suggereren, dat het probleem bij alle pedalisten ligt, dat maakt je een vent en daarmee verkondig je de wil van het volk. Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back