Nee dat wordt natuurlijk uitbesteed......En wat dan nog ? dan zal hij waarschijnlijk niet met een teiltje gaan tobben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat wordt natuurlijk uitbesteed......En wat dan nog ? dan zal hij waarschijnlijk niet met een teiltje gaan tobben.
Denk jij, dat ik anders in de vaatwasser sta te kotsen?Vaatwasser stuk?
Hertog Jan maak je met iets meer klasse open.Hij bedoeld natuurlijk gewoon zijn kunstgebit.
Te lui om te poetsen. Dus in de vaatwasser.
![]()
Mag ik vragen waar je het over hebt? Ik mis de ondertiteling.Dus jij laat de directie toe in je mancava aka schuurtje?
Niet aan mij. De misleidende suggestie dat je bij mij moet zijn om uitleg over teksten van een duidelijk "verward persoon" werp ik verre van mij.Mag ik vragen waar je het over hebt?
Ik geef het ongaarne toe, maar hiermee heb je blijk gegeven van het feit dat ook jij emotie hebt. En ja, die kun je uitschakelen.Corrien zei:Ik mis de ondertiteling.
Lang verhaal om te zeggen dat je er geen zin in hebt, bovendien nog fake news ook.Niet aan mij. De misleidende suggestie dat je bij mij moet zijn om uitleg over teksten van een duidelijk "verward persoon" werp ik verre van mij.
....?pubbele dunten.