De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echwel ! Om m'n flesjes HertogJan open te maken heb ik toch echt een opener nodig en als die in de vaatwasser zit moet ik 'm er zelf uit halen. Belachelijk, maar zo is het.

Hij bedoeld natuurlijk gewoon zijn kunstgebit.
Te lui om te poetsen. Dus in de vaatwasser.

9f9abc86e721ea24d456f7911fa1591e.jpg

Dat klopt. Van tijd tot tijd staat dat ding bij ons in het bestek-rekje van onze vaatwasser. De frequentie, waarmee dat gebeurt is afhankelijk van een directie-beslissing, dus daar ga ik niet over. Bij die viestaddiken hierboven wordt dat ding blijkbaar nooit afgewassen.

Mijn kunstgebitje heb ik vanwege vigerende redenen zelden in, maar dat poets ik toch liever handmatig.

Ik begrijp dat enige vorm van literaire inspanning voor jou boter aan de galg is.
Jammer, want juist daarmee heeft De Berg zich verheven tot iets dat meer is dan elkaar alleen maar voor rotte vis uitmaken. Dat doet men in Den Haag al genoeg. (zie de laatste "fotografische" :D bijdrage van die witgekuifde lawaaipapagaai)

Ik begrijp dat, vanwege jouw voorliefde voor "kort van stof" zijn ik mij zou kunnen beperken tot kreten als BS en AH. Waarschijnlijk begrijp je het dan ook beter.
Maar dat, alsmede het maken van "fake news" laat ik volgaarne over aan die narcist in "The White House" (niet te verwarren met Amy Winehouse) te Washington D.C.

Eigenlijk is het best leuk, men heeft op die mastodont gestemd, omdat deze beloofd wat te doen waar de oude elite alleen maar beloofd. Echter men ging ervan uit dat omdat men de elite gewent is dat het wel mee zal vallen en dat het toch een hoop lawaai is en weinig wol. Nu zit het gedrocht er, en doet ie wat hij beloofd heeft..... dat is eigenlijk wat men wilde en ook weer niet..... Dus het volk wil wat, krijgt het ook en dan is het weer niet goed....

Ben het niet eens met de afgeplaste pruik, maar hij doet wat ie zegt en dat is best nieuw.
Nu nog betere ideeen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back