Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bagger dus....Laxeerth.. ? Het wordt eventjes een bende, maar je hebt ze dan wel allemaal bij elkaar.
Volgens de Berginlichtingendienst is het al tijden bekend dat hij zijn snor gaat drukken, iets met meubeltje ophalen bij hoofdkantoor Ikea, of nieuwe lucifers halen, zoiets..
Zou best kunnen..... gaat zelfs niet naar de WSD.... dieptepunt....
...........een final-BBQ in Hell...
Nee die is druk bezig met nadenken of hij niks vergeet wat gevolgen kan hebben, je ziet hier het probleem....Tja er is altijd een tijd van komen, maar ook (uiteindelijk/eens) een tijd van gaan.
Denk je dat 't ie nog te porren zou zijn voor een final-BBQ in Hell?
Dan ga ik dat regelen natuurlijk.
Ja laat ik het hopen, dat het daarna niet eindigt.Het leven eindigt niet bij 55 hoor!
ROEL!!!! Het is weer eens zo ver. Er zit weer ongedierte in ons vaarwater.
Kun je onmiddellijk het anti-nijlpaarden programma opstarten? Je weet wel, een paar ton sla-blaadjes richting het buitenBergse deponeren, het orgeltje tevoorschijn halen en een anti-hippo liedje ten gehore brengen, enz. enz.
Nee aanvullend.... ben je er aan toe dan?Zit dat in het standaardpakket van de zorgverzekering?
Ik kan of zal niet schrijven namens iedereen.Of bier halen?........
De stellingname Of is fout dat is in mijn geval En.
Nogal.....Vertaald uit het Brabants: "En of er wat fout is."
Moet jij je nieuwe rokje niet wassen en strijken?Is iedereen met dit mooie weer buiten aan het spelen? BBQ voorbereiden? Nadenken? Chillen? Of bier halen?........