De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat reglement blader ik vaak even door als ik toch de kluis in je kantoor open heb om even te checken of het niet al teveel uit de klauwen loopt met die schaduwboekhouding.
En net als jij het blijkbaar niet nodig vindt om tekst en uitleg te moeten geven m.b.t. wat er zich recent op de Berg heeft afgespeeld, voel ik me niet genoodzaakt om uit te moeten leggen wat de reden van mijn (vermeende) afwezigheid was. Blijkbaar zijn mijn werkzaamheden in het Leutelpaleis netjes opgepakt door degene die ik daarmee heb belast. Tenminste, ik heb geen klachten over gebrek aan service mogen ontvangen.

Dat reglement blader ik vaak even door als ik toch de kluis in je kantoor open heb om even te checken of het niet al teveel uit de klauwen loopt met die schaduwboekhouding.

JOKKEBROK !!!

Naast mijn kluis staat het mandje van Deesel en ín de kluis liggen zijn reserve-kluifjes. Om ongevraagd in die kluis te komen zul je over zijn lijk moeten gaan. Deesel verkeert echter in blakende gezondheid en nee, probeer maar niet te beweren dat je 'm ergens mee hebt afgeleid, of dat-ie er niet was of dat je 'm hebt weggelokt. Dat werkt allemaal niet bij Deesel. Roel heeft het zelfs een keer geprobeerd met 'geef ajjjt', maar ook daar trapte ie niet in. Het commando 'bewaak de kluis' is heilig bij 'm.

Need I say more?

Tenzij je wat meer reserve-kluifjes meebrengt....

Het zal Deesel worst wezen waar die klifjes vandaan komen....

Naast mijn kluis staat het mandje van Deesel en ín de kluis liggen zijn reserve-kluifjes (.) Het commando 'bewaak de kluis' is heilig bij 'm.
Gelukkig is Deesel een intelligente hond en legde hij al vrij snel het verband tussen een open kluisdeur en reservekluifjes die binnen bereik zijn (kwestie van de voorraad naderhand weer aanvullen). En inderdaad, hij is erg zuinig op die kluis. Zolang je hem niet van zijn plek probeert te halen is er niets aan de hand.

Heb ik gelezen.... Maar ik kan er ook niks aan doen dat Roel zo onnozel is om met "geef aijjt" aan te komen als het Deesel alleen maar om die kluifjes gaat....
Hij weet ook, dat om een kluifje te krijgen, éérst die kluis open moet, OF je geeft hem er direct eentje....

Gelukkig is Deesel een intelligente hond en legde hij al vrij snel het verband tussen een open kluisdeur en reservekluifjes die binnen bereik zijn (kwestie van de voorraad naderhand weer aanvullen). En inderdaad, hij is erg zuinig op die kluis. Zolang je hem niet van zijn plek probeert te halen is er niets aan de hand.
LEZEN, MIJNHEER OEN2 !!!

Als ik ergens kwaad om kan worden is het wel dat onwetenden bijdehand gaan doen en Deesel denken te kunnen beschuldigen van plichtsverzuim. Denken jullie nou echt, dat-ie elk willekeurig kluifje aanneemt? Dan kennen jullie Deesel niet. Trouwens, zonder marinade blieft-ie z'n eigen kluifjes ook niet. En ja, jullie weten niet welke marinade dat is, hè? Ik ook niet, dat is z'n eigen recept en dat houdt-ie geheim. Het enige, dat ik weet, is dat de fles met ijs- en ijskoud spul er een stuk leger van wordt.

En nee, die kluisdeur krijg je zonder levensbedreigende verwondingen echt niet open als Deesel 'm bewaakt.

Nou, laat maar eens horen dan of jij de inrichting van mijn kantoor wel eens hebt gezien. Wedden van niet:

- je komt mijn kantoor binnen via de deur, de meesten verlaten het ook weer via de deur, maar dat terzijde.
- je blijft in de deuropening staan en kijkt het kantoor in.
- staat mijn bureau dan recht voor je, links van je of rechts van je?

Let op, ik heb je nog niet gevraagd of je vanuit dat standpunt de kluis al kunt zien.

Heeft niemand door dat op gezette tijden (best vaak) dat mormel naar de slijterij slentert, een flesje mee terug neemt en op zijn dooie gemak terug hobbelt? Ik geef toe gezien de puinhoop in het kantoortje dat het krap is, maar er zijn dus onbewaakte tijden hé

En nee, die kluisdeur krijg je zonder levensbedreigende verwondingen echt niet open als Deesel 'm bewaakt.

Ach gutteguttegut.... Meneer deelt zijn schoothondje bovennatuurlijke eigenschappen toe....

Geeft niks hoor.... mijn kat is ook de allerslimste van de hele wereld..... :rolleyes:

Dat is een strikvraag. Alleen de écht ingewijden weten dat dé kluis helemaal niet daar staat...

ROEL, M. Puller heeft ergens op de MBF-Berg een kluis gekraakt! Vermoedelijk in het opleidingsinstituut, want hij heeft het over het lezen van reglementen.

...............zijn schoothondje.............

Deesel, geportretteerd terwijl 't ie in een goeie bui was:

en9nf9nkifwvp3wfhgqsd6v1vj89mkgcwpfz2xjidyk8wuuaunoxnwhq1wlwzky2-.jpg

ROEL, M. Puller heeft ergens op de MBF-Berg een kluis gekraakt! Vermoedelijk in het opleidingsinstituut, want hij heeft het over het lezen van reglementen.
Kijk, als Jan om Roel begint te roepen, weet je dat je een gevoelige snaar hebt geraakt! Verder natuurlijk een leuke poging tot het afleiden van de aandacht, maar ik denk niet dat er hier veel zijn die daar na al die jaren nog intrappen...

Deesel, geportretteerd terwijl 't ie in een goeie bui was:

en9nf9nkifwvp3wfhgqsd6v1vj89mkgcwpfz2xjidyk8wuuaunoxnwhq1wlwzky2-.jpg
Yeah, right.... in jouw verbeelding....

Dit is Dirk als-ie nét wakker is en zijn kattesnoepjes wil:

naamloos1.png

Geloof je het zelf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back