Het is een publiek geheim
Ja... maar dat wist Roel nog niet, dat dat geheim "publiek" was....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is een publiek geheim
Ik ben deel van het "publiek".
Maar mijn voorraad bevindt zich daar waar het ijs- en ijskoud is.
En daar bouw ik geen stellingen, daar ligt de voorraad braaf in de, door mijn liefje aangewezen, lade.
En een noodvoorraad aanleggen is niet nodig. Dat getuigt van slecht inzicht in je productflow.
Daarvoor moet je bij Puf zijn.
Dit:Bekijk bijlage 272888
zag ik recentelijk op zijn FB. Met als begeleidende tekst:
"Houston, we have a problem..."
Handige tips
Dat houdt dus in, dat de volgende MBFBBBQ in Zaandam plaatsvindt! PrimaAls dat het niveau is dan kunnen jullie wel een ervaren iemand aan de Q gebruiken.
....Als dat het niveau is dan kunnen jullie wel een ervaren iemand aan de Q gebruiken.
Eeeeeuh Burpmans, je bent nog wat vergeten te vermelden.
Jan. Dat zie je toch! Nou ja, hij zegt het niet, hij heeft het gepost. En dat is op een forum ongeveer gelijkwaardig.Wie zegt dat ik wat vergeten ben te vermelden?
Come now... Make that the cat wise. Je wilde het wel, maar bent het gewoon vergeten.Misschien wilde ik dat helemaal niet vermelden.
Oh? en wie is de vader? It takes two to tango, you know...Aannames zijn de moeder van alle opneukers
Dus is dat niet hetzelfde. Ik vroeg wie dat heeft gezegd en niet wie dat heeft geschreven. En het is ongeveer gelijkwaardig, dan zou het niet ongeveer zijn he....Jan. Dat zie je toch! Nou ja, hij zegt het niet, hij heeft het gepost. En dat is op een forum ongeveer gelijkwaardig.
Wederom een aannameCome now... Make that the cat wise. Je wilde het wel, maar bent het gewoon vergeten.
Vraag dat maar aan pufmans, uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij goed in de tango is, vooral na een kopje theeOh? en wie is de vader? It takes two to tango, you know...
Zie mijn eerste quoteBurpmans, die 'wie' lijkt mij nogal duidelijk, m'n forumnaam staat boven de quote. Is je dat nog nooit opgevallen? Best wel handig, zo zie je meteen wie iets heeft geschreven.
Of ik het beter weet dan die knakker in dat filmpje weet ik niet maar ik weet wel dat zijn tips van het nivo "lik mijn vessie" zijn.Het is natuurlijk wel uiterst teleurstellend als je je eerst komt aanmelden omdat je het blijkbaar beter weet dan de wereldkampioen met z'n 5 tips en het dan vervolgens laat afweten. Dat lijkt mij ook nogal onwaardig voor een opperpitmaster.
Dit is duidelijk een geval van Hezikiaanse draaikonterij....En het is ongeveer gelijkwaardig, dan zou het niet ongeveer zijn he....
Trek je "bronnen" maar eens na.Burp zei:]Vraag dat maar aan pufmans, uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij goed in de tango is, vooral na een kopje thee
Je doet het in ieder geval voorkomen dat je het beter weet.Burp zei:Of ik het beter weet dan die knakker in dat filmpje weet ik niet maar ik weet wel dat zijn tips van het nivo "lik mijn vessie" zijn.
Dank, maar het stuk over Hezikiaans bevalt me minderChapeau.
Dat is wat jij eruit haalt. Zijn tips zijn waardeloos dat is wat ik heb geschreven (let op, niet gezegd, dat is niet ongeveer gelijkwaardig)Je doet het in ieder geval voorkomen dat je het beter weet.
Wie is wij? Spreek je tegenwoordig in koninklijk meervoud?Gelukkig weten wij beter.
Mijn machinerie zit inderdaad vol met olie, ruim 7 liter. Dat is waar het hoort te zitten. Geen druppel aan de buitenkant want daar hoort het niet. Het kan dus ook niet op mijn vessie komen.Als het van jou is, zit het ongetwijfeld vol met olie van je compensatie-machinerie.
Tja... De waarheid is soms hard.Dank, maar het stuk over Hezikiaans bevalt me minder
Ik haal nergens wat uit. Hooguit ergens af. De BBQ bijvoorbeeld.Burp zei:Dat is wat jij eruit haalt.
Nee, het moet zijn: "Wie zijn wij?" Sjongejonge....burp zei:Wie is wij?
Nou, waarom vraag je dan aan omstanders om je vessie te likken/liken? Wat zit er dan voor andere troep op?Burp zei:Mijn machinerie zit inderdaad vol met olie, ruim 7 liter. Dat is waar het hoort te zitten. Geen druppel aan de buitenkant want daar hoort het niet. Het kan dus ook niet op mijn vessie komen.
De waarheid wel.....Tja... De waarheid is soms hard.
Waar haal jij de BBQ van af dan? Ik wist niet dat deze ergens op stond?Ik haal nergens wat uit. Hooguit ergens af. De BBQ bijvoorbeeld.
OkeNee, laat ook maar. Ik wil het niet weten.