De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hobby:

Definieer 'we' en definieer 'samen zijn'.

Ik wil het niet teveel visualiseren vanwege de tere zieltjes hier, maar zelfs ik moet op de mij zo bekende ingetogen wijze reageren met een welgemeend en hardgrondig 'getver!'.

En waarom gebruikt een Brabander in vredesnaam een Amsterdammer om zijn mening te onderstrepen?
Retorische vraag: Schiet het Brabants dan toch tekort als 'communicatiemiddel'?

Troost je: met Amsterdams kom je niet veel verder, hoor.
Communiceren is zenden, ontvangen, de ontvangen info tot je nemen, verwerken en eventueel een boodschap terug zenden..
Zenden doen die Amsterdammers genoeg, maar ontvangen ho maar... Laat staan de rest.

Ik wil het niet teveel visualiseren vanwege de tere zieltjes hier, maar zelfs ik moet op de mij zo bekende ingetogen wijze reageren met een welgemeend en hardgrondig 'getver!'.
Tjonge jong ook niets gewend, waar blijf je nu met 'emotie kun je uitschakelen'? Om de woorden van Jan te herhalen nou nou nou nou.
Weet je wat pas echt 'getver' is? J*piler.

En waarom gebruikt een Brabander in vredesnaam een Amsterdammer om zijn mening te onderstrepen?
De auteur en de uitvoerende van dat nummertje is van oorsprong een Fransoos.
Om het minder zeer te doen aan de oogjes heb ik mijn bericht een tikkeltje aangepast door de eerste opname er in te plakken.

Tjonge jong ook niets gewend, waar blijf je nu met 'emotie kun je uitschakelen'? Om de woorden van Jan te herhalen nou nou nou nou.
Tsja... Schoorvoetend (want een fries die iets toegeeft aan een brabo... da's... tsja... ) maar Hobby heeft wel een punt hier, Roel....
Dat van die Jupiler, dat weet ik dan weer niet, heb dat bocht nog nooit op....

Daarom, m'n beste Hobby, reageer ik dan ook op de mij zo bekende ingetogen wijze. Zoveel als mogelijk ontdaan van enige vorm van emotie. Helemaal kun je de emotie er niet uithalen, want het is een mening. En bij een mening hoort nu eenmaal enige vorm van emotie, positief of negatief. Je kunt ook helemaal uit je plaat gaan vanwege iets wat je ziet of leest, maar dat kost zoveel energie. Vaak negatieve energie. Zonde.

En dan nog iets: als je de woorden van Jan gaat herhalen, doe dat dan met de bijbehorende leestekens.
Nu lijkt het erop dat je toetsenbord de hik heeft of nogal chronisch aan het stotteren is.

En voor J*piler heb ik andere uitdrukkingen. Die zal ik hier niet neerschrijven, want dat levert weer emotie op.
Maar dat terzijde.

VAN HARTE GEFELICITEERD (denk ik...) :feli:

Namens het management (en uiteraard op kosten van de MBFB-bevolking):

img_12229_Gall_500.png

S.v.p. niet zeuren over de kosten, ze hadden geen kleinere flesjes dan 200 ml.

VAN HARTE GEFELICITEERD (denk ik...) :feli:
Namens het management (en uiteraard op kosten van de MBFB-bevolking):
En heeft de jarige ook een naam?
Dat is zo wie zo minimaal nodig om mijn deel van de bijdrage in de kosten van het flesje nattigheid ooit een keer te ontvangen.

Komt 't ie nu mee.
Een renovatie van die lappendeken organiseren lukt 'm wel, maar een fatsoenlijk verjaarfeestje jammer genoeg weer niet.

Maar knoop er van harte weer een jaartje aan vast hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back