Maar, en dat moet worden toeggeven, het stopt niet al lang voordat het doel is bereikt.Tja...
En juist daarin schiet het Brabants zijn doel dus voorbij.
Wat men vaak wel ziet bij andere communicatiepogingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar, en dat moet worden toeggeven, het stopt niet al lang voordat het doel is bereikt.Tja...
En juist daarin schiet het Brabants zijn doel dus voorbij.
Tjonge jong ook niets gewend, waar blijf je nu met 'emotie kun je uitschakelen'? Om de woorden van Jan te herhalen nou nou nou nou.Ik wil het niet teveel visualiseren vanwege de tere zieltjes hier, maar zelfs ik moet op de mij zo bekende ingetogen wijze reageren met een welgemeend en hardgrondig 'getver!'.
De auteur en de uitvoerende van dat nummertje is van oorsprong een Fransoos.En waarom gebruikt een Brabander in vredesnaam een Amsterdammer om zijn mening te onderstrepen?
Ach ach, meneertje heeft ook weer een woordje gevonden.über...![]()
Tsja... Schoorvoetend (want een fries die iets toegeeft aan een brabo... da's... tsja... ) maar Hobby heeft wel een punt hier, Roel....Tjonge jong ook niets gewend, waar blijf je nu met 'emotie kun je uitschakelen'? Om de woorden van Jan te herhalen nou nou nou nou.
Weet je wat pas echt 'getver' is? J*piler.
Ach ach, meneertje heeft ook weer een woordje gevonden.![]()
Tjonge jong ook niets gewend, waar blijf je nu met 'emotie kun je uitschakelen'? Om de woorden van Jan te herhalen nou nou nou nou.
Weet je wat pas echt 'getver' is? J*piler.
Alleen om jou een pleziertje te doen. Ha ha ha.Je begrijpt het dus wel.... Chapeau!
??? Wat is hier plezierig aan?..... en dan laat ik elk visueel aspect al even weg...Alleen om jou een pleziertje te doen. Ha ha ha.
Dat je het een keer bij het juiste eind hebt, of vind je het altijd fijn om continue afgeplast te worden?Wat is hier plezierig aan
En heeft de jarige ook een naam?VAN HARTE GEFELICITEERD (denk ik...)
Namens het management (en uiteraard op kosten van de MBFB-bevolking):
Wat ben je toch dom.En heeft de jarige ook een naam?
Dat is zo wie zo minimaal nodig om mijn deel van de bijdrage in de kosten van het flesje nattigheid ooit een keer te ontvangen.
Verhipt, de slijter is jarige.
Kerel, van harte gefeliciteerd.
Kerel, van harte gefeliciteerd.bar is open...