De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wakker en aanspreekbaar en/of verstaanbaar??

Klinkt als multitasken en dat is meestal geen goed teken.

Nou ik kan je dit wel vertellen: als ik een euro kreeg voor elk persoon ie wakker is maar niks uit vreet op deze berg?
Ja dan had ik nou precies 1 euro eigenlijk
Daar durf ik wel een weddenschapje tegen over te zetten.
De bonbons zijn op, dr is helemaal niets meer te vreten.

Om Jan even voor te zijn, als je deze Berg bedoeld met jou berg, dan schrijf je Berg met een grote Bhu.

D'r moet dan wel een theezakje in.
Het moet nog even een beetje meer door regenen, zo dat het voormalige moeras weer goed zompig is.
Om al te agressievelingen buiten schot te houden
Daarna durf ik wel een plaatje te posten in dezelfde kleur schakering als de vorige, met een zakje trekblaadjes in het glas.

Dus nog even geduld.

Het moet nog even een beetje meer door regenen, zo dat het voormalige moeras weer goed zompig is.
Om al te agressievelingen buiten schot te houden
En wel schieten op de niet-aggressievelingen? Tenminste, zo begrijp ik het dan.
Nu ben ik van de Blue Ridge Mountains wel wat gewend, daar zijn nog steeds teveel knalfetisjisten, maar dat je op deze Berg als vreedzaam, nietsvermoedend moerasdoorwader ineens :eek: blauwe bonen op je bordje getrakteerd kan krijgen, lijkt me toch wat minder....

Daar durf ik wel een weddenschapje tegen over te zetten.
De bonbons zijn op, dr is helemaal niets meer te vreten.

Om Jan even voor te zijn, als je deze Berg bedoeld met jou berg, dan schrijf je Berg met een grote Bhu.

Terecht punt! Maar mag ik je dan ook attenderen dat je jouW Berg bedoeld en dat het dan geschreven dient te worden met een Buh in plaats van een Bhu?

Wat Jan trouwens vindt zal me momenteel een spreekwoordelijke worst (mag ook rundersaucijs) zijn. Met alle durf en nederigheid die ik in me had durfde ik het om hem weer onder ogen te komen op deze Berg. En kijk hoe ik terug verwelkomt werd. Of hoe ik eigenlijk niet terug verwelkomt werd.

Christian zei:
En kijk hoe ik terug verwelkomt werd. Of hoe ik eigenlijk niet terug verwelkomt werd.
Wat zit je nou te miepen? We zijn gewoon op de oude voet doorgegaan.
Met als reden: je weer lekker thuis te laten voelen. Nou, dat is gelukt.
En je vervoert nog steeds Big Bah. Nu weliswaar niet meer van *lifanten of *rca's, maar gemaakt van polycyclische koolwaterstoffen, maar het resultaat is hetzelfde:
Als het in 'het milieu' komt, stinkt het en gaat Marianne Thieme uit haar panty's.

Ok. Die blonde dame dan, die zit op de bank begrijp ik. Is dat alles wat ze doet ? (zo toon ik toch nog wat belangstelling)

Als ik zie met wat voor gereedschap je hier op de Berg van je baas aan het pronken bent.
Heb jij tot op heden de langste.:D
In schaal 1:1 wel!

Och....

146e20200.jpg

Ik heb dit een tijdje mijn thuis mogen noemen....

Ik zit toch steeds met uit de panty’s.... maar dat terzijde.... wel beter dan die roestbak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back