De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zelfs geen kroeg te vinden.
En als die slijterij nu nog open was, of, om maar wat te noemen, niet zijn volledige voorraad zelf opgezopen had....

Dat blauwe gras wil nog niet opschieten, de hekjes staan overal open of hangen zelfs los in de scharnieren, geen struisvogel te zien maar de struisvogelstront ligt nog overal, de vaarvijver is een modderpoel...

En het beheersteam zal zich wel weer volledig beneveld ONDER tafel vier bevinden....

Maar geloof het of niet, we zijn nu, hier op de Berg, vré-se-lijk off-topic aan het gaan.... laten we daar maar mee ophouden...

Op de Berg kun je NOOIT vré-se-lijk off topic gaan. Er is namelijk geen topic.
Discussies/conversaties/onderwerpen van gesprek zwalken van links naar rechts, op en neer, van stuurboord naar bakboord. Nog erger dan de beheerder van de slijterij die net een nieuwe voorraad "thee" geleverd heeft gekregen.

Maar goed...
Laten we het eens over het weer hebben.
Wanneer doen jullie "het" weer?

Kun je dat toelichten?

Pffffuuu meneer kent een dinozzo niet.... Het komt uit de originele serie NCIS waarbij de leider Gibbs regelmatig de irritante Dinozzo van achteren onverwacht en in hardheid variërend een veeg/pets tegen het achterhoofd geeft. De regel is als je een Dinozzo krijgt heb je dat aan jezelf te danken.

Op de Berg kun je NOOIT vré-se-lijk off topic gaan. Er is namelijk geen topic.
En niettegenstaande dát, is "hij" een VRE-SE-LIJK "off topic"... Zelf is "hij" het daar niet mee eens, en "hij" gaat daarin zo ver, Olaf op zijn werk lastig te vallen, om langs die slinkse weg zichzelf er van te verzekeren dat "hij" toch op een of andere manier onderwerp van gesprek is....

Ik begin toch echt te vermoeden dat achter jouw account de Amerikaanse president schuil gaat. Alles af doen als aannames of fake news als het hem ff niet uit komt! Lekker makkelijk Roel Trump. Of Donald van Essen zo u wilt. Grab them by the p*ssy!

Het zou me trouwens niks verbazen dat ie na een poging tot het kopen van Groenland ook hier infiltreert om straks de Berg te kopen.

Nou, ik heet hem van harte welkom ! krijgen we tenminste een fatsoenlijk hek er omheen. Geld kan ik ook wel gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back