Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja dus ervaring.Zelden.....
Yep, anders wordt Christian zenuwachtig en begint-ie weer te vragen waar ik ben.Maar tóch reageren, hé?![]()
Yep, anders wordt Christian zenuwachtig en begint-ie weer te vragen waar ik ben.
Yep, anders wordt Christian zenuwachtig en begint-ie weer te vragen waar ik ben.
Is het ooit geen rotzooitje geweest als hij met zijn knuppeltje aan het roeren is geweest?Driftend of niet, het wordt sowieso een rotzooitje.
Heb je zelf een voorkeur?Vindt je het zelf wel een prettig beeld?
Ben je bereid om jou(w)? interesses m.b.t. de beeldende vorming van rotzooi te delen met de overige mensheid?
Of Puf daartoe bereid is, weet ik niet, maar ik vrees dat als hij dat gaat doen, deze website bijzonder snel op de zwarte lijst van Google gaan komen.Ben je bereid om jou(w)? interesses m.b.t. de beeldende vorming van rotzooi te delen met de overige mensheid?
Ja, nee, wat is het nou?En ja, nee is ook een antwoord...
Mwha, zolang het nog niet tastbaar vanaf het scherm spettert raakt het mij niet.Dat afzeiken wordt inmiddels wel erg visueel.
...is dat een uitdaging?Mwha, zolang het nog niet tastbaar vanaf het scherm spettert raakt het mij niet.
Of Puf daartoe bereid is, weet ik niet, maar ik vrees dat als hij dat gaat doen, deze website bijzonder snel op de zwarte lijst van Google gaan komen.