Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is meer voor @Roel van Essen haar en neus.Pff.. Persoonlijk haar ik daar mijn neus voor op.
Rond deze tijd lig ik meestal in bed, daar is geen ondertiteling bij nodig.Heb ik dat nou alleen, of valt bij anderen ook regelmatig de ondertiteling uit?
Tja ik herken het verschijnsel, of het nu uitvalt of gewoon er niks van kan maken is de vraag, kan ook een storing ergens zijn....Heb ik dat nou alleen, of valt bij anderen ook regelmatig de ondertiteling uit?
Heb ik dat nou alleen, of valt bij anderen ook regelmatig de ondertiteling uit?
Opschepper!Doet me denken..............................
Dat is meer voor @Roel van Essen haar en neus.
Vingerverminking met een vijl en dan daar beter van gaan typen?Of je vingers een beetje afvijlen, zodat je trefzekerder kan typen, maar dat is een vrij pijnlijk proces.
Ik beschik helaas niet over telepathische eigenschappen. Enne oh ja bij jou ontbreekt de thee in het één na laatste woordje voor het laatste woordje.Zoals al eerder is vermeld: de ondertiteling onbreekt enigszins.
Opschepper!
Inmiddels hebben we dus een vierde denker op de Berg, maar een datum prikken en een locatie opgeven is er natuurlijk weer niet bij.
Alle afsluiters al goed nagekeken?Ik dacht iets maar toen vergat ik iets en nu vraag ik me af wat ik hier ook alweer doe![]()
Alle afsluiters al goed nagekeken?
Alle afsluiters al goed nagekeken?
Welke afsluiters?
Ik heb nog wel enige hoop, maar ik geef hem nog weinig kans.Zo hopeloos dit......
Allemaal.
En nu....?Ik heb nog wel enige hoop, maar ik geef hem nog weinig kans.