De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vale Ouwe ligt niet op een kerkhof, heeft hij nooit gedaan en het is niet heel waarschijnlijk dat dat ooit zal gaan gebeuren.
Het is dus in de toekomst niet helemaal uit te sluiten dat je ooit nog eens op een kerkhof je tentje op slaat?

Nu zul je wel weten, dat ik aan het denken ben om eventueel een Brabantse vorkje mee prik sessie in de vorm van een ...MBF...BBQ... te organiseren.
Maar met het bovenstaande gedrag van punten en punten, vrees ik met grote vrezen dat het denkproces versneld tot een einde gebracht gaat worden. met 0 resultaat.
Ik krijg de spareribs en steaks voldoende gegaard, zonder de aanwezigheid van de Bergbevolking ook wel naar binnen gewerkt.

Bij Brabantse feestjes horen altijd pillen! Veel pillen. Voor je het weet zit er een bedwelmende pil in je biertje en weet je de volgende ochtend niet meer wat er de avond voor gebeurd is. En dat is voor mij no way José!

Bij Brabantse feestjes horen altijd pillen! Veel pillen. Voor je het weet zit er een bedwelmende pil in je biertje en weet je de volgende ochtend niet meer wat er de avond voor gebeurd is. En dat is voor mij no way José!
Hé prutser, een ...MBF...BBQ... is geen feestje, dat is een BBQ voor de Bergbevolking, waar je alleen aan deel kunt nemen na een uitnodiging.
Dus maak je geen zorgen, die uitnodiging gaat aan je voorbij.

Zorg jij nou maar dat je lieve aanstaande echtgenote ooit gaat bevallen.
Bij voorkeur niet binnen de negen maanden na 06-06-2020, anders komen er praatjes.

Zorg jij nou maar dat je lieve aanstaande echtgenote ooit gaat bevallen.
Bij voorkeur niet binnen de negen maanden na 06-06-2020, anders komen er praatjes.

Dat jong zal toch al wel "hokken" met zijn lief?
In de kajuit, in het vooronder of het kraaiennest van mijn part.

Maar ik kan het mij goed voorstellen om het werpen der welpen nog wat uit te willen stellen.
We gaan het zien. Over een jaar weten we meer. :goal ?

In Elburg "hokken" ze niet. Als ze daar ongehuwd samenwonen leven ze "in zonde", zoals dat vermoedelijk nog steeds heet. Nu wordt er wel een oogje dichtgeknepen als ze verloofd zijn, maar helemaal in orde is het niet. Niet in Elburg.

Nou, als dat z'n enige zonde is komt ie d'r vast nog wel mee weg bij Petrus.
Die heeft nog wel wat andere zedenzaken om zich over te buigen.

Als Botter het op prijs stelt wil ik daar wel een gelijkenis over komen vertellen voor de gemeente.
Elburg is een zeer mooi stadje, dus het valt gemakkelijk te combineren met een terrasje en een bezoek aan de touwslagerij. (mits de terrasjes op zondag open zijn of anders de dienst op zaterdag wordt gehouden)

Nou, als dat z'n enige zonde is komt ie d'r vast nog wel mee weg bij Petrus.
Die heeft nog wel wat andere zedenzaken om zich over te buigen.

Als Botter het op prijs stelt wil ik daar wel een gelijkenis over komen vertellen voor de gemeente.
Elburg is een zeer mooi stadje, dus het valt gemakkelijk te combineren met een terrasje en een bezoek aan de touwslagerij. (mits de terrasjes op zondag open zijn of anders de dienst op zaterdag wordt gehouden)

Vriend :thumbsup: zoiets positiefs lees je nooit over Maasland of Brabant tenzij het van de ambassadeurs van die regionen zelf komt.

Welkom vriend (vrienden heb je immers nooit te veel).

Niet te negatief.

Het schijnt dat er kaas uit maasland komt, die op een bruine boterham goed te hachelen is.
(zelf lust ik graag een stukje kaas, maar dan van de wat meer uitgesproken smaken).

Brabant kent ook een prima snack; het worstenbroodje.
Al zou je tegenwoordig wellicht voorzichtig moeten zijn met wat men er daar eventueel door de worst draait.

Zaterdag 25 april officieel een MBFMCPBBQ bij de yurt.... en nee daar heb de ik niet over nagedacht.

Dapper en bewonderingswaardig.
Of degenen die zich aangesproken voelen, daar maar even een puntje aan willen kunnen zuigen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back