Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja en?Kortom, over tot de orde van de dag, dit weekend wordt het mooi weer.
Als je moet, dan moeten ze niet de druk te hoog zetten.Volgende week maandag wordt er gekeken of ik aan de zuurstof moet, hopelijk levert dat een goede verbetering.
Bij mooi weer kies ik toch echt voor de tuin of het balkon. Van dat binnen zitten word je alleen maar sikkeneurig.Ja en?
Als je niet naar buiten hoeft, gewoon lekker binnen blijven.
Ja zoek het tijdverdrijf maar in de fles.
Zo'n puzzel maakt moi Hobby in nuchtere (alcoholvrije) toestand binnen 24 uur.
Ik raad je aan om nog wat meer flessen drank in te slaan, dan doe je er wat langer mee.![]()
Ik zie een fles drank, een puzzel en een messenset binnen handbereik.
Dat is geen kat, dat is een puzzelpoes.en had de kat 's nachts de puzzel voor me afgemaakt
Het is dat je het zo vriendelijk vraagt, ja ik spoor en ja ik sponsor niet.Spo(ns)or jij?
Niet alleen hier, de economische leeftijd om nog gebruik te mogen maken van de gezondheidszorg wordt met rasse schreden naar beneden bijgesteld.(Ondanks dat: blij toe dat je er baat bij hebt, maar niet verder vertellen, want daar vinden ze hier natuurlijk weer het nodige van...)
De extra zuurstof die je krijgt is voor thuis en niet voor als je bij een ander bent.morgen krijg ik zuurstof-thuis.