Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat mag zeker nog vele malen gezegd worden.Maar voor de verdere rest, niets dan lof over de gastvrijheid bij His Pufness.
Zo dadelijk begint die @Vale Ouwe ook te zeuren over gastvrijheid, ja daar is het ook super goed vertoeven.
Het mag van mij buiten nog wel een paar graadjes kouder worden.De zwoele avonden zijn, door dit lokale geweld, nu wel even een paar dagen van de leg.
En dan heb je nog wel 2 cilinders die je er op kunt zetten zo dat het niet weg waait.Heb je nou je zin? Het is hier om half drie in de middag 17 graden, windkracht 5 en een luchtvochtigheid van 56%. Met lees- en puzzelboek in de tuin of op het balkon zitten is er dus even niet bij en voor de rest van de week kan ik dat zo te zien ook wel vergeten.
Zoals te doen gebruikelijk heb je er weer eens niets van begrepen. Allereerst is het niet het Maasland, maar gewoon Maasland, het meest pittoreske dorp van Zuid-Holland. In plaats van 'nooit goed' is het daar altijd goed. Dat is altijd al zo geweest, dat is nog steeds zo en dat zal ook altijd zo blijven. Niet voor niets heette het vroeger 'De Groene Oase van het Westland' en maakt het tegenwoordig deel uit van de Cittaslow hoofdstad van Nederland *.Het is ook nooit goed daar in het Maasland.
Oh ja met de skelters, naderhand hebben ze de grote mensen autootjes er met de video editor in gemonteerd.Ook al moet je daarvoor over een fietspad rijden.
Ik zit gewoon in het kantoortje achter het bureautje in een goed zittende Fauteuil.Morgen, 3 juli 2020, zit deze jongen om 11.00 uur aan de buis gekluisterd
* Dhr. Van Essen kan z'n gebruikelijke commentaar hierop achterwege laten als zijnde bekend en absoluut niet interessant.
Niet alles laat RTL Duitsland zien, het ritje van vandaag was er niet.Volgens mij heb ik ergens gelezen dat die Duitse zender de F1 niet meer live ging uitzenden.