De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Puffff
Eindelijk weer bereikbaar.
We hebben de schappen van de slijterij (on?)behoorlijk leeg geschopt de afgelopen dagen.
Jammer dat je er niet bij was. Maakt het met de declaraties ook niet allemaal makkelijker.

Maar bij(aan)vullen van de schappen lijkt me toch wel een eerste vereiste.

A2FB991A-57EB-4777-B3E1-1ABBF87D98D6.jpeg

Dus dat roulatie pakket thee smaakjes is niet meer.
Je kunt hem ook niets in bewaring geven of zuipt het wel op.
Zelfs de verguisde thee moet er aan geloven.

Volgens mij was die thee allang over de datum.

Hij ziet helemaal groen....

Lipton...?:confused: Hier doen wij alleen echte thee. Taylor's from Harrogate, die krijgt de kans niet om oud te worden.

Het doorgeef pakket is bij gebrek aan potentiële gegadigden die een MBFBMCPBBQ organiseren of daar slechts over trachten na te denken.... inmiddels ritueel verbrand in de kachel, overigens de meest nuttige bestemming voor dat spul maar dat terzijde....

Een touwtje met labeltje in een glas met daarin op eikenvaten gerijpt Schots recept en niemand die voor 15.00 uur vragen stelt.... ook dat terzijde.

Een touwtje met labeltje in een glas met daarin op eikenvaten gerijpt Schots recept en niemand die voor 15.00 uur vragen stelt.... ook dat terzijde.

Waarom zouden we*?
We weten immers hoe creatief jij bent in het vermommen van sterke drank en gedroogde blaadjes...

* 'we': alle Bergbewoners

PSV?
Philips?

Wat ik nog van Philips weet; is dat zij vroeger hun printjes wel ordentelijk ontworpen, waar anderen een soort van schimmelgroei bedachten.

Respect.

Maar Philips was vroeger al best goed in het ontwerpen van een mooi stukje elektronica hoor, dat moet je niet bagatelliseren.

(ps ik heb niets tegen Harry en niets met voetbal)

Laatst bewerkt:
Dat wil ik ook niet als onbelangrijk bestempelen.
Toen maakte een componentje meer niet zo veel uit, tegenwoordig moet het allemaal minimaal zijn.
En als het stuk is, gooi maar weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back