De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de heren muzikanten nu maar niet gaan denken, dat de MBF-Berg een geschikte locatie zal zijn voor een muziekfestival. Zo'n herrie-manifestatie gaat namelijk hier niet gebeuren. Niet hier, niet nu, nooit-never-nie. Ik weet dan precies wat er gaat gebeuren. Roel wil dan natuurlijk ook optreden met één of ander orgeltje (vermoedelijk een ander) om z'n geliefde Hazes-repertoire ten gehore te brengen. En ja, we* weten wat er gebeurt als hij de vlieger ten gehore brengt. In gedachte hoor ik het dreigende geluid al weer aanzwellen: KA....nee, niet aan denken. Daarnaast zullen de klanken van Bruno's blue grass mogelijk een slechte uitwerking hebben op ons Queens grass en dat willen we* niet hebben, toch?

Een songfestival wordt hier trouwens ook niet gehouden, zelfs niet als Chantal dat komt presenteren in die zelfde jurk. Ik ken de zangkwaliteiten van de heren, die regelmatig aan tafel 4 te vinden zijn. De stapel bijbehorende rekeningen voor gesneuveld glaswerk groeit nog steeds.

Lees je je eigen teksten ook wel eens na voordat je ze post?

88aa5a9708fe10faa3529b8420fc07aa.png

pot ketel.png

Ik beperk me alleen tot het opwarmen van eieren met spek, dus al die potten en pannen waar je mee aan komt leuren, neem je maar mooi mee terug.

Ik zou me maar een beetje inhouden als ik jou was.
De laatste die de vrouwelijke medewerker van de Wok-Inn als 'Wiefie' aansprak, is vorig jaar maart gezakt voor zijn diploma rolstoeldansen, bij de dansschool van een of ander langharig stuk werkschuw rastatuig.
De chef van de Wok-Inn is daar nogal rigoureus in.

En als je in winterslaap bent zit je niet, maar lig je.
Tenzij dat je slaapwandelt in je winterslaap, maar dan loop je en zit je dus ook niet.
Wat dan wel weer een leuke gelegenheid is om de Vierdaagse van Nijmegen te lopen; in de winter zijn de nachten lekker lang, dan haal je de 50km per nacht wel.

Laatst bewerkt:
Hier zeker niet in winterslaap.

Ik moei mij slechts met binnen en buiten Bergse zaken.
Die zijn er niet.
Dus heb ik niets te melden, nog te regelen.

Vanwege Corona gelden er op de MBF-Berg nog steeds stringente regels, waardoor het hier heerlijk rustig is. Zo dient een ieder (m.u.v. de MBFB-interim-beheerder) hier 1,5 meter afstand van zijn/haar toetsenbord te houden. Kan één van de heren mij verklaren hoe hij het dan toch voor elkaar heeft gekregen een bericht op mijn beeldscherm te plaatsen?

Ik kwam op het wwweb 2 dingen tegen en wilde het eens proberen.
De eerste was een app waar je zelf een QR code mee kon knutselen. Die zou je dan toegang geven tot bepaalde attracties.
Maar het deur beleid van de Wok is heel erg streng, dus buiten de lijntjes kleuren bij de code leverde strafpunten op.
Het tweede was https://www.seniorweb.nl/tip/dicteren-op-smartphone. Hierdoor kan je babbelen tegen je telefoontoetsenbord en kan je rustig op 2 meter gaan zitten. Je moet alleen wat harder schreeuwen.

hier 1,5 meter afstand van zijn/haar toetsenbord te houden. Kan één van de heren mij verklaren hoe hij het dan toch voor elkaar heeft gekregen een bericht op mijn beeldscherm te plaatsen?
Wat ik al eerder schreef of eigenlijk via de QR code scanner zichtbaar heb gemaakt, er zijn meer mogelijkheden om tekst op je schermpje te plaatsen.
Zo maak ik natuurlijk ook gebruik van een nagenoeg nieuw toetsenbordje wat ik eerst 30 dagen mag proberen voordat er betaald hoeft te worden over het geleverde goed.

Hee, kunnen we die gebruiken om toch bij de Wok naar binnen te gaan? Of is deze code toevallig in Enschede gebruikt?
Als je graag als proefkonijn wilt spelen voor het RIVM, dan maak het geen bal uit met wat voor soort code je aan komt zetten.
Zolang het schermpje bij de controle maar groen oplicht.

De procedure om zo'n groen schermpje te krijgen bij een controle zonder vaccinatie of pcr test is vrij simpel.
Je vraag aan iemand die gevaccineerd is de papieren versie van de QR code.
Zo'n ding is een jaar geldig, die van het mobieltje maar een paar uur.
Vervolgens maak je met het mobieltje ff een schermafdrukje van de QR code op het mobieltje, freubelt daar dat fietsende dametje in en knutseld daar het kopietje van de papieren QR code in.
En klaar is het plaatje.
Ze controleren het toch niet met de legitimatie, immers in het promotie filmpje van de (r)overheid, doen ze dat ook niet.
Kijk zelf maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back