Ik 'dacht' ik log eens ff in en ga de Berg berichten van de afgelopen weken eens ff terug lezen. De teleurstelling is groot
Hoezo telleurstelling?
Er speelt geen enkele kwestie. Zelfs geen MBFBBBQ.
Alles is (eindelijk) onder controle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik 'dacht' ik log eens ff in en ga de Berg berichten van de afgelopen weken eens ff terug lezen. De teleurstelling is groot
Noem dat maar 'geen kwestie'...Er speelt geen enkele kwestie. Zelfs geen MBFBBBQ.
Zolang bovenstaand nog niet kan worden uitgesloten is er sprake van een ontstellend gebrek aan controle.Alles is (eindelijk) onder controle.
Vanwege al die kl*te-hekjes is dat tot nu toe mislukt.
Genoeg zoom-meetingen gehad het afgelopen jaar, no thank you.We zouden natuurlijk gewoon een BZM (BergZoomMeting) kunnen regelen, van schuurtje naar tafel 4, de drank kan wel via een tikkie....
Verkiezingen? Hebben wij daar ooit aan gedaan? Daggutnie(t)! Stel je voor, dat we* ze** allemaal inspraak geven. Nee hoor, we wijzen ze gewoon aan.Een triumviraat? gaan we dat doen middels verkiezingen? hebben we überhaupt 3 kandidaten?
...En even terzijde: mag ik His Pufness er op wijzen dat het tegenwoordig 50% elektronicalab en 50% schuurtje is? Op de deur staat nog 'werkplaats', dat wel.
Als je in April bij de MBFBBBQ was geweest, had je er niet naar hoeven vissen.Het schijnt te helpen als je er over praat.
........Modelbootje varen is sowieso een absoluut nutteloze bezigheid. Een beetje zitten koukleumen langs de waterkant, gedoe met accu's of batterijen........Vissen is sowieso een absoluut nutteloze bezigheid. Een beetje zitten koukleumen langs de waterkant, gedoe met pieren of maden, en als je eens een keertje zo'n glibberig, spartelend beest aan de haak hebt, moet je die haak uit z'n kaak prutsen en het beest weer teruggooien. En je hebt niet eens een warme lipo bij de hand om je klauwen aan op te warmen. Waardeloos.