G
Geoffrey
Guest
He jongens ik heb een hele mooie sleepwagen gevonden.
:lol:
.jpg)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HE!Geoffrey zei:.. knip ..
Maar waarom kloppen jullie niet eens aan parkeerbeheer Amsterdam? Die hebben toch van die leuke gele dingetjes die je aan wielen vastknoopt? Einde probleem
ja, maar dan staan de auto's in de weg aan gaan ze ook nog niet weg.. totdat wielklemzaag-man komt, dat is helemaal een doorn in het oog.. afslepen die hap en slopen voor onderdelen
Zo, mijnheer de assistent-forumbergbeheerder-met-promotiemogelijkheden laat ook z'n neus weer eens een keer zien en komt gelijk met vernietigend commentaar. Het is juist de taak van de assistent-forumbergbeheerder om met NIEUWE, FRISSE ideeën te komen ((dat 'met-promotiemogelijkheden' laten we voorlopig maar even weg), niet om commentaar te leveren, dat anderen dat niet doen. Ik dacht anders, dat ik aan het begin van deze bladzijde een aardig ideetje had gelanceerd. GEEN HOND, die daarop heeft gereageerd :evil: ! De barbeknoei, het parkeren, wegslepen en mollen van auto's is blijkbaar veel interessanter :evil: .TT-01 rcdriver zei:zeg ik wil niet vervelend zijn maar er gebeurt niks leuks of spannends meer op de berg....
geen originele ideen, allemaal weg.