Burp
Forum veteraan
Waar heb ik dat beweerd? Nounounou nou? We gaan vakantie houden. Daar hoort lopen ook wel eens bij. Zitten en liggen trouwens ook. Skieën is eigenlijk bijzaak.
*teruggelezen heeft en zijn ongelijk moet erkennen, je hebt het inderdaad nergens gezegd

Mijn welgemeende excuses.
Dat wist jij blijkbaar nog niet, maar ik heb een zeer krappe longfunctie, waarbij gewoon wandelen al in slentertempo plaats moet vinden. Skieën is daarbij eigenlijk veel te ambitieus, maar te leuk om het niet te doen. Ik ga daarmee overigens wél oud worden (dat is tenminste het plan).
AHA!! Hiermee impliceer je toch echt dat je aan het skieën gaat, sterker nog, je vindt het leuk dus lijkt het geen bijzaak meer. Was je plan om daar oud mee te worden gericht op je krappe longfunctie of op het skieën?
Het is hübsch, niet hupsch. Enne ja, er is daar altijd genoeg vrouwelijk schoon te zien en mijn ogen doen het nog wél goed. Of ze hups zijn weet ik niet, dat heb ik nooit gevraagd of proefondervindelijk vastgesteld.
Onwaarschijnlijk dat ik hier wederom mijn ongelijk moet erkennen, geniet er maar even van, zal je niet vaak meemaken

Doe harige Helga maar de groeten, foto's durf ik niet te plaatsen in verband met het feit dat er ook kleine kinderen mee kunnen kijken :twisted: