De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En terwijl die meiden al aardig succesvol bezig zijn met het al dan niet vreedzaam verwijderen van de campinggasten kijkt de baas zelf toe vanuit zijn luie stoel. Het is momenteel middagpauze, dus hij is even vreetzaam bezig in Rhelie's restaurant. Om een uur of twee is 't ie meestal wel terug en het declaratiebonnetje zien we morgen wel weer op de administratie verschijnen.

tankchairgrasstz9.jpg

Goh ik ben een tijdje op vakantie ipv op de berg, kom ik terug hebben een paar mongolen(sorry) ineens een camping gebouwt op
ons vliegveldje. Die assistent grasmaaier is er gelijk uitgegooid omdat ie ze niet weggemaaid heeft. Zelf maar even de vliegende
grasmaaier gepakt en ze weggemaaid:
1beirutjuly2520062ig3.jpg

Het blijft me verbazen wat je allemaal met zo'n grasmaaier kunt doen. En Roel zn tankchauffeuse deed het ook wel goed om het af
te maken. Nu nog even de zooi opruimen en we kunnen weer vliegen op het veldje. Van de camping hebben we in ieder geval geen
last meer en denk ook niet dat ze het gauw weer willen proberen een illegale camping op de berg te beginnen.

De aktie van Davy heeft er toe geleid dat de caravanners hun biezen pakken:
caravan.jpg

Wie controleert of er zich toevallig niet een paar schuil houden?

Wim

Misschien iemand met een camera onder zn vliegtuig die surveillancevluchten wil maken over de berg. Er word al weer
hard gewerkt om in ieder geval de eerste en meest gebruikte baan vrij te maken en morgen zou die vrij kunnen zijn.
Vanaf morgen zou diegene dus terecht kunnen om te kijken of die illegale caravenners ziet, en zo ja dan kan de tankchauffeuse
van Roel er gelijk op af om hem te vernietigen of weg te jagen.

Flying Davy zei:
Er word al weer hard gewerkt om in ieder geval de eerste en meest gebruikte baan vrij te maken en morgen zou die vrij kunnen zijn.
De eerste baan, de grasbaan, is alweer vrij.
Modelveld%203.jpg

Aan de verharde baan wordt nog gewerkt.
murghab_bulldozer_rh.jpg

(Dit is GEEN foto van het verld van MVC Midden Nederland)

Verwacht wordt dat deze morgen ook weer beschikbaar is.

Wim

Tja, het zal ook een keer gewoon gaan hier. Is net die camping zo goed als ontruimd, krijgen we last van de kraakbeweging:

krakerjacka5bs3.jpg

Gelukkig zijn het Belgen! Dat wil zeggen Walloniërs, want ik heb veel Vlaamse klanten. Ik heb ook wel Franssprekende klanten, maar die kunnen dit toch niet lezen. Het zijn dus Belgen, zoals gezegd. En wat hebben ze gedaan? Ze hebben een tent gekraakt en zichzelf vastgeketend aan de tentharingen. Ze zweren trouw te blijven aan Koning, vaderland en vrijheid van eigen tent. De sleutels van de kettingen hebben ze weg laten gooien op het veld van MVC, dus die kan niemand nooit meer vinden, zoals ze zelf zeggen. Ook al zullen ze daar verdorsten, vrijheid van eigen tent of caravan is hun zelfs hun leven waard.

woonstrijd1mj3.png

Ik weet niet, wie die dierenaktivisten hier op de berg heeft binnengehaald, maar moet je nu zien. Hebben ze in samenwerking met de krakersbeweging het pinguïn bevrijdingsfront opgetrommeld en is de hele berg opeens vergeven van de pinguïns. En allemaal zwemmen in ons vaarwatertje natuurlijk :evil: . Wat moeten we hier nou weer mee??? Zouden ze misschien wokbaar zijn?

plf_logo.png
logoplf_invasion_petit.jpg

Geen probleem, dat kunnen we ecologisch verantwoord oplossen:
Naar het schijnt hebben deze jongens
250px-Killerwhales_jumping.jpg

pinguin op het hoofdmenu staan.
En anders schroef ik de beschermingsplaat wel even onder de Parat vandaan, slijp de VSP's en de eerste de beste pinguin die zijn koppie binnen 5cm van het wateroppervlak durft te vertonen, verandert in Sushi!
(Hebben we al een Sushibar op de berg trouwens?)

Goed idee van je Roel, om die orca's hier tijdelijk naar toe te halen.
Ze hebben de p*'s al ontdekt:
orca.jpg

De asfaltbaan van het modelvliegveld ligt er overigens ook weer keurig bij.
Vliegveld.jpg

Vliegen is weer mogelijk.

Nu nog wachten tot het water weer bevaarbaar is.

Wim

Ja, ons vaarwatertje ligt nu weer vol met volgevreten orca's :cry: ! En als je dacht, dat die koeien met al dat bommetje springen grote golven maakten:

orca.jpg

Corrien zei:
Ja, ons vaarwatertje ligt nu weer vol met volgevreten orca's :cry: ! En als je dacht, dat die koeien met al dat bommetje springen grote golven maakten
Wim zei:
Goed idee van je Roel, om die orca's hier tijdelijk naar toe te halen.

Ik ga er dus van uit dat Roel al een handige oplossing heeft bedacht om de vijver weer orca-vrij te krijgen.

Wim

Ik heb 'm hiermee zien rondlopen:

schepnet.jpg

Knappe prestatie als het daarmee gelukt is! Maar ja, ik sta hier nergens meer verbaasd van te kijken. Misschien is Alexander wel weer bezig geweest met dat software-programmaatje van een boel bladzijden terug. De containers van het visrestaurant waren toen ook als een speer leeg:
- delete Orca's
- return

Tsss.... Jullie hebben wel vertrouwen, zeg!

Als jullie goed hebben opgelet, hebben jullie gezien dat er alleen mannetjes-orca's in de vijver liggen.
Over een dag, als de laatste pinguin in Orca-voer is veranderd, laat ik het geluid van een bronstig vrouwtje horen aan de andere kant van de stuwdam. Wel eens de film "Free Willy" gezien?
Nou, die mannetjes ook. Nemen een aanloop, springen over de dam heen, de bergrivier in, achter het geluid aan.
Een van mijn trouwe cursistes heeft vroeger in het dolfinarium gewerkt, en rijdt met een auto vol bronstige orca-vrouwtjes-geluiden stroomafwaarts naast de rivier tot aan zee.
Een typisch gevalletje Psy-Ops.

Byebye Orca's! En weer lekker varen.

Je had zeker niet gezien, dat er een aantal homorca's tussen zaten :? ? Die jongens zijn wat anders geïnteresseerd. Moderne tijden, hè! Die dame van jou zal dus twee keer moeten rijden en de tweede keer het geluidsbandje moeten wisselen :| !

KillerWhaleChasePS.jpg

Ondertussen zouden we helemaal de feestelijke opening van de Wok Inn en de trouwerij van boer Piet vergeten. Zijn aanstaande schoonmoeder zit al een tijdje bij de kapper om een toepasselijk, feestelijk kapsel te laten aanmeten. Deze keer geen coupe soleil, maar coupe melkmachine.

nb2508haar.jpg

Sorry Jan, maar jij weet voor elke oplossing wel een probleem te verzinnen!
Dat er twee 'pot'-vissen tussen zaten, had ik allang in de gaten. Ik heb ze ondertussen gemerkt met een leuk fleurig en trendy vlaggetje op hun vin.
normal_homo%20orcas.JPG

Zodra de andere Orca's "over de muur zijn gegaan", zullen we deze twee gaan vangen.
De ecologen kunnen daar nooit bezwaar tegen hebben, want ze zijn niet in het belang van het voortbestaan van de soort.
Dus: tijd voor een hééééééle grote diepvriezer in het Wok-restaurant of de Sushi-bar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back