Nou, zo langzamerhand heb ik het wel een keer doorgerekend en vermoedelijk weet ik hoe het precies in elkaar zit. Ik heb er nog wel wat vragen over, maar dat kan later wel een keer.
Terug naar waar ik mee begonnen was, namelijk de sollicitatieprocedure voor nieuw MBFB-personeel. Met name in het management kunnen we wel wat vers bloed gebruiken, zeker nu ik aan mijn laatste zittingsperiode ben begonnen en de aandacht van de MBFB-manager-assistent-ZPK meer en meer afglijdt naar fotografie in z'n algemeenheid en van varende objecten in het bijzonder. Wat we zoeken zijn ijverige, ideeënrijke, iniatiefnemende, charmante persoonlijkheden met sterke leiderseigenschappen. Oftewel, mensen die ongeveer aan het zelfde profiel voldoen als ondergetekende.
Als je denkt, dat je aan deze voorwaarden voldoet, kun je je sollicitatie hieronder plaatsen, uiteraard voorzien van een duidelijke CV. De gehele sollicitatieprocedure is openbaar, want we willen er graag een democratisch proces van maken. Een ieder kan daarbij stemmen op de kandidaat, die hij/zij het meest geschikt acht, waarna ik bepaal wie we willen hebben voor welke functie (per slot van rekening ben ik de enige, die er verstand van heeft
en kan zien wie het meeste schuift voor de meest lucratieve baantjes).
Tenslotte een opmerking aan MBFB-beveiliging: prima, al die nieuwe waarschuwings-, gebods- en verbodsborden, maarre: kan er nog een keer naar gekeken worden? Om enkele voorbeelden te noemen: