Eerlijk gezegd zal het me een beroerde rotzorg zijn waar die olifanten nu zijn. Zo lang dat maar niet in ons vaarwatertje is. Inmiddels is Flying Davy onder toezicht van Roel bezig ons vijvertje weer te vullen. Dat joch is echt goud waard en het is natuurlijk ook vreselijk fijn om een bergbewaker te hebben, die zelfs zijn vrije tijd opoffert om op dit soort dingen toe te zien. Geweldig hoor, Davy en Roel. Aan jullie hebben we tenminste wat. Zonder jullie zou de berg de berg niet zijn. Wat zeg ik? De berg zou er waarschijnlijk niet eens meer zijn. Veel kans, dat er dan weer één of andere malloot bovenop zou staan zwaaien met een honkbalknuppel en zou zeggen "de berg is van mij". Waarop er dan weer een ontploffing zou plaatsvinden en de volgende agressieveling zou vertellen wat-ie had gedaan om de berg te veroveren. Dit dan weer gevolgd door een natuurramp en een nieuwe agressieveling. Nee, zoals het nu is, is het tig keer beter. Ik wil natuurlijk niemand tekort doen, maar zonder zulke enthousiaste medewerkers, die ook nog eens meedenken, altijd een opgeruimd humeur en altijd een positieve inbreng hebben, zouden we hier op de berg inmiddels niet meer kunnen. Ja, Davy en Roel, jullie zijn een voorbeeld voor ons allemaal!
Zo, dat 'samen' gras maaien en die vlieger-op-een-orgeltje zullen nu wel definitief verleden tijd zijn. We richten de blik weer op de toekomst, dus waar is m'n luie stoel?
Ps. het is nu natuurlijk niet het moment om over declaratiebonnetjes te beginnen, dus dat bewaar ik wel voor een volgende keer.

Zo, dat 'samen' gras maaien en die vlieger-op-een-orgeltje zullen nu wel definitief verleden tijd zijn. We richten de blik weer op de toekomst, dus waar is m'n luie stoel?
Ps. het is nu natuurlijk niet het moment om over declaratiebonnetjes te beginnen, dus dat bewaar ik wel voor een volgende keer.