Gelukkig zijn mijn gegevens wel recent, 2.6 miljard jaar oude gegevens, geen wonder dat u raaskalt
Zoals u weet, zijn voor een misdaad een aantal ingredienten nodig:
1) motief
2) middellen
3) kans
1) Motief
Gezien het feit dat ik u, danwel de uwen, geen declaraties ter hand gesteld heb, van welke aard dan ook, alsmede gelet op het feit dat er op generlei wijze sprake is geweest van het uitbetalen, danwel de intentie hiertoe, van vermeende declaraties, is er geen motief voor het vervalsen van betreffende declaraties, anders dan mogelijk een artistiek, een suggestie welke dermate ridicuul is, dat hij terzijde geschoven kan worden.
2) Middelen
Teneinde een declaratie te kunnen indienen, dient men het formulier 'BBW-DeclF-01' in drievoud te overleggen. Ik heb herhaaldelijk getracht dit formulier in mijn bezit te krijgen, echter bij consistent falen van uw ambtelijk apparaat, zijn deze pogingen tot op heden futiel geweest.
3) Kans
Bij gebrek aan de benodigde formuleren voor het indienen van enige declaratie, is er geen kans geweest daadwerkelijk hierto over te gaan. Zie ook 2) kans
Ik vrees dat de stress van het bergbestaan ten lange leste bij u een storing van het encephalon ten gevolge heeft gehad, zich uitende in paranoia, grootheidswaanzin en mogelijk zelfs waandenkbeelden en hallucinaties.
Daarnaast bestaat er mogelijk een causaal verband tussen deze bij u waargenomen fenomenen, en een tot op heden onbekend stuk begroeiing op onze berg hetgeen ik eergisteren op de gevoelige plaat heb mogen vastleggen: